原帖由 星月流恨 於 2008-1-18 13:32 發表
QKx(q
{Ar}IT機動同盟 Gundam HK好睇自然會上到,咁又如何?本站是一個為了高達而存在的網站PHWf!Nn+^9~
就算被評為差廢都好,總有人喜歡
'Ty gg%Q K問心個句啊,你覺得seed同destiny唔好睇咩?www.gundamhk.com5k+iDp;AP G[)c!A$M
我唔覺啵"JB:]Kyh8C;O
至少我覺得唔錯
@zEn2d2l8zN/~本站是一個為了高達而存在的網站可能只是電視不好.....
L8\EGyN
G(icrB?'I7Q+P天元突破上唔到...好可惜....看了一集發現不錯看