機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]太鼓..鬼...紅...

 
標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:15  資料 短消息 
[youtube]太鼓..鬼...紅...

http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=~ov9`O_y7y

,]4m/FxRW上身...
vW-sm7t D$mf本站是一個為了高達而存在的網站好癲...個頭係咁fing..
+VC8J|S%m*y有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD
/Q+d        {1t9j1`V
^,gwww.gundamhk.com
都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"機動同盟 Gundam HK%p:G)]Oi.q0WZ7o
本站是一個為了高達而存在的網站h!@        E6S$O`
[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +5   精品文章
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:28  資料 短消息 
叫佢打埋4倍~"~

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +1   




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:38  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表
@tbOB8aj5F)Bwww.gundamhk.com叫佢打埋4倍~"~

i        ]&k.|Y3~1A倍速??本站是一個為了高達而存在的網站*Q(kM%E#eh#I@1|`w
我驚佢會打到抽癲..XD
頂部
beeno
伍長
Rank: 4
禁止事項


UID 1959
精華 0
積分 755
帖子 482
威望 755
金錢 17 盟幣
存款 363 盟幣
體力 0 點
SMPC 2 COST
閱讀權限 50
註冊 2007-10-6
來自 禁止事項
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:57  資料 主頁 短消息  Yahoo!
太鼓鬼上身!

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:27  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表
He)Mq"K/teGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[#S
F:E*lGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
倍速??4c4u![@!uVm
我驚佢會打到抽癲..XD

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE6or$x[ pT/Z&?
瘋狗症?囧




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 13:34  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表
2b8g3fd&Efr
S)kA~^*Lq*@X瘋狗症?囧

www.gundamhk.com,_&}Nz(P}_5A
佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...本站是一個為了高達而存在的網站}Zv4bMa ]
我相信冇咩歌可以難到佢...#r0r(@B&}#@1^
除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...本站是一個為了高達而存在的網站&w*a'^8Ez
(好似我咁..-v-)
頂部
血之淚
上尉
Rank: 8Rank: 8
T⑺?RA



UID 75
精華 0
積分 12471
帖子 11435
威望 12471
金錢 227 盟幣
存款 33896 盟幣
體力 0 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-16
來自 Silent Hill
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:35  資料 文集 短消息 
真•太鼓之達人(咦?

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   
頂部
直.飛烏
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 1746
精華 0
積分 314
帖子 424
威望 314
金錢 35 盟幣
存款 62 盟幣
體力 15 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 30
註冊 2007-9-9
來自 彭格列家族
MP分 0
發表於 2007-11-24 14:23  資料 短消息 
條友抽根 鬼上身 定真係勁

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   





路人甲:你o左
路人月:你係蕾
路人甲:我係酷,你係蕾,所以你變左性
路人月:........
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:00  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表
U2B(Wd7FLy9T&S本站是一個為了高達而存在的網站條友抽根 鬼上身 定真係勁

XE0e{6o
h X4d

首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...www.gundamhk.com,XGu g'J1B
可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:38  資料 短消息 
佢自己開左AUTO=W=




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表
HD)T`%njKO        Z佢自己開左AUTO=W=

www.gundamhk.comi"l"\@[)Y2E#ZN
o下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)@h0webW'[7_
又冇可能係demo ar...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5B'L
]:P%fu:bq:A
Q

佢都唔係全良...
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:50  資料 短消息 
佢本人開AUTO-v-




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:55  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表機動同盟 Gundam HK:w;pF3iQi4AA H9v
佢本人開AUTO-v-

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE&P8P2gu7^["T
如果我有得開...我都開..XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-24 20:18  資料 文集 短消息 
其實佢有甩過=]

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 21:16  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 22:20  資料 短消息 

slj"^/j{}www.gundamhk.com而道佢甩左




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 22:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表本站是一個為了高達而存在的網站.}hd#a;eO

;m:m,\8B4{jb而道佢甩左

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE q^j%S _
佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇...
*g3j$wA-lhGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:09  資料 文集 短消息 
回復 #16 haro 的帖子

問佢本人=]




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:11  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表
+oIO3kaJ0J
o N q(W7H本站是一個為了高達而存在的網站
問佢本人=]

*v3h~:V!ngM$uwww.gundamhk.com搵到佢既話我都想問o下...XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:15  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表機動同盟 Gundam HK!Fh's-n/~1a%E^x

U#\ tT M7ml+swww.gundamhk.com搵到佢既話我都想問o下...XD

Z&@        s O/z4II其實我想錄低自己玩DJMAX-w-本站是一個為了高達而存在的網站Y/]![        J)I5s#D

M ~        K'a.[7|#I機動同盟 Gundam HK不過冇手錄




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:16  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表
:FaRH/_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
a U6`S        Q,aGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
        n$r[`!ND L
qf本站是一個為了高達而存在的網站

9[!fE7yI*j
A@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
不過冇手錄

-U`n3G&^.p5twww.gundamhk.com用個口咬住個電話..XD
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:35
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 3.598975 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING