Board logo

標題: [youtube] 食咖哩比賽片段掉轉播 [打印本頁]

作者: 阿焯    時間: 2008-2-20 21:10     標題: 食咖哩比賽片段掉轉播

http://www.youtube.com/watch?v=GsvPulbg-RM&feature=related
4iv2AS6I1k-EH        _機動同盟 Gundam HK好似嘔緊咁
作者: haro    時間: 2008-2-20 21:13

好好笑~
L3?&i5}%}Sb.tGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE開頭真係睇到我r哂頭...XDDD
作者: kalun1214    時間: 2008-2-20 21:17

好噁心呀 !!本站是一個為了高達而存在的網站
F.bb
Jx"['FI

想嘔 ...
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-20 21:18

熱狗王子小林隼0.0
-P/kFGxGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE本站是一個為了高達而存在的網站#zn&{0Wx$N-@
佢地係咁又嘔又食--
作者: 阿焯    時間: 2008-2-20 21:31



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-2-20 21:18 發表

A ]-dVCxGwww.gundamhk.com
熱狗王子小林隼0.0
oQ upt本站是一個為了高達而存在的網站www.gundamhk.comH)g?/o4f ^
佢地係咁又嘔又食--

5Lc,U"V
Gu!FW%WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
www.gundamhk.comc1gg
h3[y^

佢地嘔出黎果時仲好似搵支匙更擺番靚碟飯咁
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-20 21:35



QUOTE:
原帖由 阿焯 於 2008-2-20 09:31 PM 發表www.gundamhk.com3I]&x|$q.|e(b

c(N P        u5x"B R本站是一個為了高達而存在的網站本站是一個為了高達而存在的網站:v\:\N3fzu
佢地嘔出黎果時仲好似搵支匙更擺番靚碟飯咁

.R:Et@ [ |nJ:I)?機動同盟 Gundam HK唔係,佢地主要係食哂d咖哩,唔會食左d飯佢,所以O哂d咖哩後,d飯就拿番出尼再點過咖哩......
作者: haro    時間: 2008-2-20 21:48

如果唔係我諗到佢地冇可能嘔到咁多飯出黎...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE#Q/{HS
f6Q4R

我真係覺得佢地係嘔番出黎砌靚佢...
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-21 04:07



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-2-20 09:48 PM 發表
2~(]ii'H如果唔係我諗到佢地冇可能嘔到咁多飯出黎...
C])m%pDC_"T我真係覺得佢地係嘔番出黎砌靚佢...

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEU        wyF-n$K
佢地食來食去都係咁啖飯--




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0