
標題: [youtube] 食咖哩比賽片段掉轉播 [打印本頁]
作者:
阿焯 時間: 2008-2-20 21:10 標題: 食咖哩比賽片段掉轉播
http://www.youtube.com/watch?v=GsvPulbg-RM&feature=related
t,pU.nYm;Y好似嘔緊咁
作者:
haro 時間: 2008-2-20 21:13
好好笑~
:l8s%s'nj@8k
GMwww.gundamhk.com開頭真係睇到我r哂頭...XDDD
作者:
kalun1214 時間: 2008-2-20 21:17
好噁心呀 !!
pxF;`)i$Xwww.gundamhk.com想嘔 ...
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-20 21:18
熱狗王子小林隼0.0
#v?R s/{lwww.gundamhk.com
yWNS(\*@*N機動同盟 Gundam HK佢地係咁又嘔又食--
作者:
阿焯 時間: 2008-2-20 21:31
原帖由 竹本風鳴 於 2008-2-20 21:18 發表
"V*ch D_
kGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE熱狗王子小林隼0.0GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkD&?/ob1r]P9Y
L+^/{3r1IE q*gw機動同盟 Gundam HK佢地係咁又嘔又食--
www.gundamhk.comtlbx5R^
1R6\SM
Z,X+PBOT]b佢地嘔出黎果時仲好似搵支匙更擺番靚碟飯咁
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-20 21:35
原帖由
阿焯 於 2008-2-20 09:31 PM 發表
-Q-HPr;UD本站是一個為了高達而存在的網站p1D;~P_7g$[Z7P
[u
0~0t%LC7BN2kN本站是一個為了高達而存在的網站佢地嘔出黎果時仲好似搵支匙更擺番靚碟飯咁
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1`
k8M Fb$`&I
T W
唔係,佢地主要係食哂d咖哩,唔會食左d飯佢,所以O哂d咖哩後,d飯就拿番出尼再點過咖哩......
作者:
haro 時間: 2008-2-20 21:48
如果唔係我諗到佢地冇可能嘔到咁多飯出黎...
%v@:f9b&h
nA機動同盟 Gundam HK我真係覺得佢地係嘔番出黎砌靚佢...

作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-21 04:07
原帖由
haro 於 2008-2-20 09:48 PM 發表
s5^V5P1XV,F-V`+U1`D如果唔係我諗到佢地冇可能嘔到咁多飯出黎...
4Sy8A4e3]本站是一個為了高達而存在的網站我真係覺得佢地係嘔番出黎砌靚佢...
LN}8\3Bj1Ej
佢地食來食去都係咁啖飯--
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |