Board logo

標題: [youtube] 小心別被笑死.. [打印本頁]

作者: 星月流恨    時間: 2008-2-16 17:50     標題: 小心別被笑死..

http://www.youtube.com/watch?v=I_xgolk-mVI
:O)I:~HA-G1Cwww.gundamhk.com機動同盟 Gundam HK%]W-c#_Q@M
大哥永遠是對的!!
dL!U0z
rwww.gundamhk.com
搶錢 搶糧 搶娘們!!www.gundamhk.comE4yh
u:J kp

www.gundamhk.comE Gafj"v,t
放 再放~~!!再放~!!
_ M9VI [!~GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE放糧~~
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-16 18:02



QUOTE:
原帖由 星月流恨 於 2008-2-16 05:50 PM 發表
w"_UL7~j(@-T.r本站是一個為了高達而存在的網站http://www.youtube.com/watch?v=I_xgolk-mVI
0eREC%H;|l3c:h本站是一個為了高達而存在的網站O)BD0?        H-T1WP5K
大哥永遠是對的!! R;k;t4Q7F K9`
搶錢 搶糧 搶娘們!!
6u/R
H#Y#@S8r"b'|機動同盟 Gundam HK
機動同盟 Gundam HKoX)b Xa;x
放 再放~~!!再放~!!
(UX$?8V3CjT:_p)W-[放糧~~

VLT#P.o8nK
m8[3O本站是一個為了高達而存在的網站
那句話真是笑O我--
作者: 帕米爾    時間: 2008-2-16 18:28



QUOTE:
原帖由 星月流恨 於 2008-2-16 17:50 發表
6^+|,LId],Thttp://www.youtube.com/watch?v=I_xgolk-mVI
r
Ti-baN e*@8b9Q O本站是一個為了高達而存在的網站
www.gundamhk.comFGr l0]9}bh
大哥永遠是對的!!
\%M7H Ck I        O'J.x%\
{機動同盟 Gundam HK
搶錢 搶糧 搶娘們!!
(}+Z#kFC!b!Rwww.gundamhk.com本站是一個為了高達而存在的網站(N$\L A?W"?z)w6K
放 再放~~!!再放~!!
n7}3XB}!N_%]:f/|機動同盟 Gundam HK放糧~~

)_[)g
q0o
係呢句,係呢句
P-Wkr
h2m機動同盟 Gundam HK
同戈個肥O唱歌
作者: kalun1214    時間: 2008-2-16 23:24

佢係到做咩呀
作者: 星月流恨    時間: 2008-2-17 12:16     標題: 回復 #4 kalun1214 的帖子

台灣做緊總統選舉,佢地就出黎用輕鬆手法來講囉
r^(U]w1a(@%g-y:N3\本站是一個為了高達而存在的網站(好似支持阿扁
作者: kalun1214    時間: 2008-2-17 12:17     標題: 回復 #5 星月流恨 的帖子

哦,但係我唔明有咩好笑
作者: 星月流恨    時間: 2008-2-17 12:26     標題: 回復 #6 kalun1214 的帖子

個土豆配金城O同劉O華時太神似了..機動同盟 Gundam HK G0z)i1w#^8d+w%Z$e8c
大哥是對的!!
u0c        n7D:U M搶錢!搶糧!!搶娘們!!!

CC9h#z]K
大哥是對的!!!




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0