標題:
[youtube]
[謎物+舊物]新世紀敢達戰士
[打印本頁]
作者:
帕米爾
時間:
2008-2-5 00:27
標題:
[謎物+舊物]新世紀敢達戰士
謎物+舊物....
y+~l@l%tN!W+hL3z機動同盟 Gundam HK
好好笑
www.gundamhk.com/eU0T%A8C[g!T
大陸同胞啊~~
xp'sV:?
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE"Q(u3V vOg9bx
http://www.youtube.com/watch?v=RgXC2sJWuY0&feature=related
8l0N`]hL7l(WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
Alqlh2R
[
本帖最後由 帕米爾 於 2008-2-5 00:29 編輯
]
作者:
kalun1214
時間:
2008-2-5 10:43
噴血 !!!!!
8iN q+h/o機動同盟 Gundam HK
D歌詞好老套,個人又唱到走晒音
作者:
ashton
時間:
2008-2-5 11:19
歌詞低到爆
作者:
竹本風鳴
時間:
2008-2-5 14:31
嗯.....無言中0.0
作者:
m11
時間:
2008-2-6 15:53
絕望啦
本站是一個為了高達而存在的網站+F-z#m];r,nV_
}rV#@v
eF8`e)XJwww.gundamhk.com
我對開聲音看這東西的自己感到絕望啦OTL
作者:
Justice
時間:
2008-2-6 16:42
好難聽呀!
作者:
Lockon
時間:
2008-2-8 22:12
膠物膠物
,我以前睇過,但重睇都仲覺得好膠。
本站是一個為了高達而存在的網站*gV*@:JI-c)_X
問題:大陸叫高達做敢達??
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0