Board logo

標題: [youtube] [謎物+舊物]新世紀敢達戰士 [打印本頁]

作者: 帕米爾    時間: 2008-2-5 00:27     標題: [謎物+舊物]新世紀敢達戰士

謎物+舊物....

LX1uj8RGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
好好笑機動同盟 Gundam HKg~,t r.i"r
大陸同胞啊~~
j2c pYu$G.t
4rEZs:BZ}2v+Zhttp://www.youtube.com/watch?v=RgXC2sJWuY0&feature=related機動同盟 Gundam HKvS}9V_&X[
b2Y        B_n5O8A%W&RW
[ 本帖最後由 帕米爾 於 2008-2-5 00:29 編輯 ]
作者: kalun1214    時間: 2008-2-5 10:43

噴血 !!!!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/e+rn.kJv(g6So8h@
D歌詞好老套,個人又唱到走晒音
作者: ashton    時間: 2008-2-5 11:19

歌詞低到爆
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-5 14:31

嗯.....無言中0.0
作者: m11    時間: 2008-2-6 15:53

絕望啦
j2B{\V/O
bK/kQ5uT b我對開聲音看這東西的自己感到絕望啦OTL
作者: Justice    時間: 2008-2-6 16:42

好難聽呀!
作者: Lockon    時間: 2008-2-8 22:12

膠物膠物 ,我以前睇過,但重睇都仲覺得好膠。機動同盟 Gundam HK'z        `Z-D5WF
問題:大陸叫高達做敢達??




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0