
標題: [youtube] 兩名學生做出騖人舉動!(拖... [打印本頁]
作者:
HIKARU 時間: 2008-1-5 02:22 標題: 兩名學生做出騖人舉動!(拖...
http://hk.youtube.com/watch?v=eGzjzWHcIB4&feature=related
1_;aqSX+ni/n(C;z本站是一個為了高達而存在的網站4p+`+o"s{z"RBhN2h
自己看
作者:
ajex1991 時間: 2008-1-5 08:57
都OK騖人LA~本站是一個為了高達而存在的網站7Z\cJ6q~pL-@
但係我想問首歌叫咩名?
/g-]uX5xMR7i*Mwww.gundamhk.comPS:睇YOUTUBE個評論與回應
K_M5{Ix7av本站是一個為了高達而存在的網站竟然有人話佢地:幾令仔
作者:
haro 時間: 2008-1-5 12:04
我覺得佢地好似扮緊"後舍男生"...
作者:
Zerco 時間: 2008-1-5 12:23
比唔上我同我個fd a_a
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-1-5 14:08
原帖由 haro 於 2008-1-5 12:04 PM 發表
3Oh!SJ%H.xt/d-S
@機動同盟 Gundam HK我覺得佢地好似扮緊"後舍男生"...
&V`/m
^i8v$byx唔係好似....根本就係....(呆)
作者:
Tiger 時間: 2008-1-8 15:20
有delay- -"
作者:
Zerco 時間: 2008-1-8 15:49
叫佢地學下佢地啦(炸
作者:
chinlap 時間: 2008-1-8 19:17
原帖由 Zerco 於 2008-1-8 15:49 發表
h8n5a2K;ID!yeGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE叫佢地學下佢地啦(炸
機動同盟 Gundam HK0ZW6bN|
冇得比- -www.gundamhk.comr:n)f rk/YFD;~
那首沒記錯應該是叫青檸檬樹下之戀吧(思)機動同盟 Gundam HKo|mr#`HX
那首我到現在連他是甚麼文都不清楚- -
!k/w0d O.h
e機動同盟 Gundam HK但係肯定唔係廣東話或者普通話(雖然有普通話版本- -)機動同盟 Gundam HK1\,CB,Oqm&]
人地記得口形已經好好,你仲要佢扮到足晒真係好難- -
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |