Board logo

標題: [youtube]戦場の絆 [打印本頁]

作者: haro    時間: 2007-12-20 21:40     標題: [youtube]戦場の絆

http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
L:VhS U8T)S應該係街機黎...唔知香港有冇...
'`W!d1J2QP}        @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEJmy$]{1A_        J7u
本站是一個為了高達而存在的網站1m2@K#liL-[
不過好正ar!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(g7x ]5eSOA
真係好似成個駕駛倉!!!
Fo
|8e_7_*AL m'yGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
一定好有feel la!!!!本站是一個為了高達而存在的網站M)VPUZvM

u~ r;` IGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
作者: 幻影之魂    時間: 2007-12-20 23:02



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-20 09:40 PM 發表
        @fx;^b6HqH$Ghttp://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
+K(I]2ko+~]] @機動同盟 Gundam HK應該係街機黎...唔知香港有冇...
2R t!m:Q9B_^/X#RGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE]dTc-K
[


!P?'u.|WTqt3pwww.gundamhk.com不過好正ar!! ZB)Z5Hw}x
真係好似成個駕駛倉!!!www.gundamhk.comhf!Yr2l'OBw
一定好有feel la!!!!www.gundamhk.coma1q0NF!D

^(j/rbZr:S}0[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"

-t        lo)l9ai1Z-V;e`本站是一個為了高達而存在的網站好悶喎= =
:m*s5~2NvA打n年先殺一隻
作者: haro    時間: 2007-12-20 23:46



QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-20 23:02 發表
_]R2D-Vbq4Sc機動同盟 Gundam HK
5G$D2mFD9kz
XE9X
好悶喎= =
#s`vDs
]mwww.gundamhk.com
打n年先殺一隻

本站是一個為了高達而存在的網站 GIwj:P
好有真實感啵...
8s*{![\{MV2L可能上到戰場都係咁既呢~XD
作者: 十六夜.二三    時間: 2007-12-21 07:13

0079的地上何來360度駕駛倉...
作者: 劍鋒    時間: 2007-12-22 09:24

超貴價既街機,香港九成九都唔會入架啦...
作者: Dragon    時間: 2007-12-22 14:37

動作未免太慢了
作者: 竹本風鳴    時間: 2007-12-23 13:17

咁都有s級既--




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0