
標題: [youtube]戦場の絆 [打印本頁]
作者:
haro 時間: 2007-12-20 21:40 標題: [youtube]戦場の絆
http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
L:VhS U8T)S應該係街機黎...唔知香港有冇...
'`W!d1J2QP} @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEJmy$]{1A_ J7u
本站是一個為了高達而存在的網站1m2@K#liL-[
不過好正ar!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(g7x]5eSOA
真係好似成個駕駛倉!!!
Fo
|8e_7_*ALm'yGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE一定好有feel la!!!!本站是一個為了高達而存在的網站M)V PUZvM
u~r;`IGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
作者:
幻影之魂 時間: 2007-12-20 23:02
原帖由
haro 於 2007-12-20 09:40 PM 發表
@fx;^b6HqH$Ghttp://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
+K(I]2ko+~ ]]@機動同盟 Gundam HK應該係街機黎...唔知香港有冇...
2Rt!m:Q9B_^/X#RGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE]dTc-K
[
!P?'u.|WTqt3pwww.gundamhk.com不過好正ar!!
ZB)Z5Hw}x
真係好似成個駕駛倉!!!
www.gundamhk.comhf!Yr2l'OBw
一定好有feel la!!!!
www.gundamhk.com a1q0NF!D
^(j/rbZr:S}0[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
-t lo)l9ai1Z-V;e`本站是一個為了高達而存在的網站好悶喎= =
:m*s5~2NvA打n年先殺一隻
作者:
haro 時間: 2007-12-20 23:46
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-20 23:02 發表
_]R2D-Vbq4Sc機動同盟 Gundam HK
5G$D2mFD9kz
XE9X好悶喎= =
#s`vDs
]mwww.gundamhk.com打n年先殺一隻
本站是一個為了高達而存在的網站GIwj:P
好有真實感啵...
8s*{![\{MV2L可能上到戰場都係咁既呢~XD
作者:
十六夜.二三 時間: 2007-12-21 07:13
0079的地上何來360度駕駛倉...
作者:
劍鋒 時間: 2007-12-22 09:24
超貴價既街機,香港九成九都唔會入架啦...
作者:
Dragon 時間: 2007-12-22 14:37
動作未免太慢了
作者:
竹本風鳴 時間: 2007-12-23 13:17
咁都有s級既--
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |