
標題: [youtube]戦場の絆 [打印本頁]
作者:
haro 時間: 2007-12-20 21:40 標題: [youtube]戦場の絆
http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
:[ xu,Q MtRvN應該係街機黎...唔知香港有冇...
``b(TPnL!Cwww.gundamhk.com
-m7Jbb'K S$xz:tu Nwww.gundamhk.com
Y1^(z'o5zv2i6S7US不過好正ar!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEZ%DE J QE)@
l"[
真係好似成個駕駛倉!!!機動同盟 Gundam HK7{B ddo
一定好有feel la!!!!機動同盟 Gundam HK}(`,X:R_0y
0Q?u~k"u
但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
作者:
幻影之魂 時間: 2007-12-20 23:02
原帖由
haro 於 2007-12-20 09:40 PM 發表
M-mq
YY-tNY
http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
:~,Zr6Pi?NO$VGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE應該係街機黎...唔知香港有冇...
Dd,OC5H?:s%d$|I'?t$\qZl8U
機動同盟 Gundam HK:n+d D-Cs \6F
HK
不過好正ar!!
6V n|9F^7Q本站是一個為了高達而存在的網站真係好似成個駕駛倉!!!
Z7]sjl:`本站是一個為了高達而存在的網站一定好有feel la!!!!
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
pO|)F'L#[#h
"ATE
mB&Hrr本站是一個為了高達而存在的網站但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
F.gN:G4Vj*lb
好悶喎= =9BO)m!D4NS
打n年先殺一隻
作者:
haro 時間: 2007-12-20 23:46
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-20 23:02 發表www.gundamhk.com2[q9i'Yv1]{p
)zr;K7\+d%C%d
好悶喎= =