Board logo

標題: [youtube]戦場の絆 [打印本頁]

作者: haro    時間: 2007-12-20 21:40     標題: [youtube]戦場の絆

http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
:[        xu,Q        MtRvN應該係街機黎...唔知香港有冇...
``b(TPnL!Cwww.gundamhk.com
-m7Jbb'KS$xz:tuNwww.gundamhk.com
Y1^(z'o5zv2i6S7US不過好正ar!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEZ%DEJ        QE)@
l"[

真係好似成個駕駛倉!!!機動同盟 Gundam HK7{ B ddo
一定好有feel la!!!!機動同盟 Gundam HK}(`,X:R_0y
0Q?u~k"u
但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"
作者: 幻影之魂    時間: 2007-12-20 23:02



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-20 09:40 PM 發表 M-m q
YY-tNY

http://youtube.com/watch?v=VTgir1NkK0w&feature=related
:~,Zr6Pi?N O$VGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE應該係街機黎...唔知香港有冇...
Dd,OC5H?:s%d$|I'?t$\qZl8U
機動同盟 Gundam HK:n+d        D-Cs        \6F
HK

不過好正ar!!
6V        n|9F ^7Q本站是一個為了高達而存在的網站真係好似成個駕駛倉!!!
Z7]sjl:`本站是一個為了高達而存在的網站一定好有feel la!!!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
pO|)F'L#[#h


"ATE
mB&Hrr本站是一個為了高達而存在的網站
但係...我諗打一鋪都要好貴....-.-"

F.g N:G4Vj*lb
好悶喎= =9BO)m!D4NS
打n年先殺一隻
作者: haro    時間: 2007-12-20 23:46



QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-20 23:02 發表www.gundamhk.com2[q9i'Yv1]{p
)zr;K7\+d%C%d
好悶喎= =
YXiJ"z打n年先殺一隻

9];E6GG\]/H        Jx
|GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
好有真實感啵...
@FX5[X本站是一個為了高達而存在的網站可能上到戰場都係咁既呢~XD
作者: 十六夜.二三    時間: 2007-12-21 07:13

0079的地上何來360度駕駛倉...
作者: 劍鋒    時間: 2007-12-22 09:24

超貴價既街機,香港九成九都唔會入架啦...
作者: Dragon    時間: 2007-12-22 14:37

動作未免太慢了
作者: 竹本風鳴    時間: 2007-12-23 13:17

咁都有s級既--




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0