Board logo

標題: [youtube]Mario Nintendo DS [打印本頁]

作者: haro    時間: 2007-12-19 22:43     標題: [youtube]Mario Nintendo DS

http://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ
Z [
z_;O本站是一個為了高達而存在的網站
好好笑ar~~~XDD
e7fj
I2u6NA!l
d人真係好有心機...-v-
作者: laie1701    時間: 2007-12-19 23:05

好正呀,上堂有機打LA
作者: 幻影之魂    時間: 2007-12-19 23:12



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 10:43 PM 發表
8{Bfs2L'Nmao機動同盟 Gundam HKhttp://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ本站是一個為了高達而存在的網站6~j^*FbqhewHL
好好笑ar~~~XDD
5v+i;Pz)|本站是一個為了高達而存在的網站d人真係好有心機...-v-

機動同盟 Gundam HKa2ek'l,Ch
好低能= =囧
作者: haro    時間: 2007-12-19 23:46



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-19 23:05 發表
aV!i-nCArGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE好正呀,上堂有機打LA

d'|8d*]9Y?5P1? gGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE會唔會俾miss/阿sir收??XD
JU__:P"~本站是一個為了高達而存在的網站www.gundamhk.com_0I.q/Ga!\SB3C

QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-19 23:12 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE        R'Mq$S5e
)y c3?
x(?/t
mW

好低能= =囧

機動同盟 Gundam HKiYj-E"SX
有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...
TO%EUoL!JGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE咁低能o下又有咩所謂?
作者: Zerco    時間: 2007-12-20 00:30

音樂何來-__-?
作者: 竹本風鳴    時間: 2007-12-20 01:38



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 11:46 PM 發表
!F;P;?zf~1C&F m'Iyy本站是一個為了高達而存在的網站cY|*V.l'H
會唔會俾miss/阿sir收??XD本站是一個為了高達而存在的網站5cd
bD-bmq


+KZ9{S yUpwww.gundamhk.com
*a7z9G*cW!F/X.z,eGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...
Q*X"|f'nF咁低能o下又有咩所謂?

v)dU_B2DKwww.gundamhk.com
4[b2v? CQq非常同意呢個講法0.0
作者: haro    時間: 2007-12-20 15:57



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-12-20 00:30 發表機動同盟 Gundam HKYp
O#u-GjGL9uM

音樂何來-__-?

本站是一個為了高達而存在的網站6o{L(xBt"} sV
用電話播...自己哼...自己唱...XDDD6Y{|X jE

        O1C8@Si        bSli本站是一個為了高達而存在的網站

QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2007-12-20 01:38 發表www.gundamhk.comr E{J6~
本站是一個為了高達而存在的網站s/adY? UA

`ohstt:QxOGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE非常同意呢個講法0.0

www.gundamhk.com;zJ-|gR
-v-本站是一個為了高達而存在的網站 u s#pUS
V$q

所以我經常都係低低能能咁...XDDD
作者: laie1701    時間: 2007-12-20 18:37

D MISS /先生會一齊玩 www.gundamhk.com2\vF-y5AU%b
www.gundamhk.com-x)y.E        b.mSo0bA:vQ&v

P[;_/e'kFwww.gundamhk.comharo姐邊會低低能能呀
作者: haro    時間: 2007-12-20 18:49



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 18:37 發表
?+x4Tp8w`)r;{;c?D MISS /先生會一齊玩
{s9O*[su$w(p(b本站是一個為了高達而存在的網站f.k(H9T_l6}

asb S&HY@afharo姐邊會低低能能呀

+p ti s%P機動同盟 Gundam HK叫佢地拎去copy多幾十部...
(Sj7`D^{本站是一個為了高達而存在的網站全班一齊玩..XDD
BB:s        WI`機動同盟 Gundam HKwww.gundamhk.comPctd,nD
本站是一個為了高達而存在的網站-~
j'S6Ug%DL7H3o

點解唔會...-0-?
作者: laie1701    時間: 2007-12-20 21:00



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-20 18:49 發表
-C!]0R        _'I_:uGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.com:E bXN)_5U(r$K6To
叫佢地拎去copy多幾十部...www.gundamhk.com~
pB.yj"A
b'D

全班一齊玩..XDD
0M!kp+PY{2Q!x-y4]|www.gundamhk.comd(Exv
A        y
_
LK{

本站是一個為了高達而存在的網站`.x3_PmK
點解唔會...-0-?

本站是一個為了高達而存在的網站!|\{V'{W-VYU
點睇haro姐都好正經(誤)
作者: haro    時間: 2007-12-20 23:46



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 21:00 發表}-O5i&eB%Gg


y)H{Wm        T c8F.u本站是一個為了高達而存在的網站
點睇haro姐都好正經(誤)

g{.r#~U*_,DZ
咁你真係睇錯我喇...-v-




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0