Board logo

標題: [youtube]Mario Nintendo DS [打印本頁]

作者: haro    時間: 2007-12-19 22:43     標題: [youtube]Mario Nintendo DS

http://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ
]:E
N0|3j&N本站是一個為了高達而存在的網站
好好笑ar~~~XDD本站是一個為了高達而存在的網站tP K*DaCs
d人真係好有心機...-v-
作者: laie1701    時間: 2007-12-19 23:05

好正呀,上堂有機打LA
作者: 幻影之魂    時間: 2007-12-19 23:12



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 10:43 PM 發表
kU        z'xp$N        v#xhttp://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ Tvt*^N:z*}K
好好笑ar~~~XDD7]'\J        OnJ{mf
d人真係好有心機...-v-

!l,kHj [y*w$n好低能= =囧
作者: haro    時間: 2007-12-19 23:46



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-19 23:05 發表]%R:qF PK]Z
好正呀,上堂有機打LA

,vwU        yDX3M1PK{Fp本站是一個為了高達而存在的網站會唔會俾miss/阿sir收??XD機動同盟 Gundam HK`!X-@/W9qSJ

e.igs0|2|        |

QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-19 23:12 發表機動同盟 Gundam HK+Z*VX_\^/d

CME#`[本站是一個為了高達而存在的網站好低能= =囧

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE+z5A
{T!Pz

有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...bG:_:Iq
咁低能o下又有咩所謂?
作者: Zerco    時間: 2007-12-20 00:30

音樂何來-__-?
作者: 竹本風鳴    時間: 2007-12-20 01:38



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 11:46 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站tEl5y7V.OX,y
www.gundamhk.com9V-^tXB
會唔會俾miss/阿sir收??XD3B#wc%I%Ks3}*G

%z
[EoR#`![{8l        x
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEif&Bqq`
有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...
Da        Qw(f,\        m)iF咁低能o下又有咩所謂?

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEw rpd0B

^Yn"~2uxf/d非常同意呢個講法0.0
作者: haro    時間: 2007-12-20 15:57



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-12-20 00:30 發表機動同盟 Gundam HKOA$x2dPFX
音樂何來-__-?

D0V C
jnP6U@&o
用電話播...自己哼...自己唱...XDDD機動同盟 Gundam HK*N`b8E2F^2i'`&\?
` f-Kd;Q

QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2007-12-20 01:38 發表
'RV!s5Fg7r
G%Z
R&`

(e(@ZXEmw
q)n)^機動同盟 Gundam HK

|5b}9rd;a L機動同盟 Gundam HK非常同意呢個講法0.0

aiV;GENE2f'w$w}O
-v-

H_4w2on;Pz+`
所以我經常都係低低能能咁...XDDD
作者: laie1701    時間: 2007-12-20 18:37

D MISS /先生會一齊玩 機動同盟 Gundam HK1CK:O6z Gc~
l.I

本站是一個為了高達而存在的網站,G?q.|8E,R/M-R
機動同盟 Gundam HKDX"dZ)IV6h
haro姐邊會低低能能呀
作者: haro    時間: 2007-12-20 18:49



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 18:37 發表
8\-nXfz        `本站是一個為了高達而存在的網站D MISS /先生會一齊玩
U]+z
p(\8Q|機動同盟 Gundam HK
本站是一個為了高達而存在的網站|J.K'Q.Z[!\Y

t@8D4qq'fL f
x本站是一個為了高達而存在的網站
haro姐邊會低低能能呀

_
~5a        z:g{

叫佢地拎去copy多幾十部...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$t8nA1T}5jC:f
全班一齊玩..XDDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEs!I_zyt|%B
本站是一個為了高達而存在的網站zR9j3QT*B%[(`@
/s)\(`;iAt2Rsv
點解唔會...-0-?
作者: laie1701    時間: 2007-12-20 21:00



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-20 18:49 發表XN+Ukwo(n!ED+Q;|F

S2}*j*t3cb)U9B3q叫佢地拎去copy多幾十部...
s)G(M:[ QoRHk
gt,HGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
全班一齊玩..XDD
"GZA;q        ^y|4Lwww.gundamhk.com
NC:Q7tc        K^M機動同盟 Gundam HKLO`KH?+Z\
點解唔會...-0-?

p?P;x w9t*x
點睇haro姐都好正經(誤)
作者: haro    時間: 2007-12-20 23:46



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 21:00 發表
Y&O4FTQ5u&s-B3G本站是一個為了高達而存在的網站
4MBU,q%P)oR本站是一個為了高達而存在的網站點睇haro姐都好正經(誤)

p+[!U:g`6n1C"Bwww.gundamhk.com咁你真係睇錯我喇...-v-




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0