
標題: [youtube]玩CS玩到癲既細路 [打印本頁]
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-12-14 15:48 標題: [youtube]玩CS玩到癲既細路
http://hk.youtube.com/watch?v=ohhjk9lCAbQ&feature=related
作者:
Zerco 時間: 2007-12-14 21:33
我話你知機動同盟 Gundam HK'Wen*w QK4J'[
i$LlbM4AIz佢唔係玩緊cs
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-12-15 00:26
原帖由 Zerco 於 2007/12/14 09:33 PM 發表機動同盟 Gundam HK\*XHb{;G-M
我話你知
D^Js2w
t機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HKy/S6^lXy
佢唔係玩緊cs
YbpuW:]s
咁佢玩緊咩呢?
作者:
Zerco 時間: 2007-12-15 10:05 標題: 回復 #3 fing頭小吉 的帖子
Unreal Tournament
5G3Qj$O W{機動同盟 Gundam HK聽聲都知唔係cs啦
作者:
幻影之魂 時間: 2007-12-15 18:54
浴血戰場= =
cJ*@"B?}e我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下
Q,inZ$AK)sqGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE搵h制當esc= =
作者:
haro 時間: 2007-12-15 21:44
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-15 18:54 發表www.gundamhk.com$z)U$B~y)nh;u
浴血戰場= =GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%GSb1CjK8?
我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下
u1\f]bxwww.gundamhk.com搵h制當esc= =
6KR;^P.iN8B;g RP
之前睇過...唔明佢點解會咁激動...XDB@m Vt)]Y2l%B
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEu%U+Oc2H
浴血戰場...blood??
作者:
十六夜.二三 時間: 2007-12-15 21:47
是扮的吧- -
作者:
Zerco 時間: 2007-12-15 22:22 標題: 回復 #7 十六夜.二三 的帖子
100%係
*g+Of%FkfYhPl睇最尾果斷都知
E`~VsT機動同盟 Gundam HK-----------------------------------------------R,Bu)_1IR
b%PWCI
.sx)pd[,V(^ Phttp://hk.youtube.com/watch?v=b8VMj7AWnhs&feature=relatedwww.gundamhk.com|3a VS H1I{
條晨輝仔勁晨輝- -機動同盟 Gundam HK O!A5T4E)J
MpO Ma
byX
[ 本帖最後由 Zerco 於 2007-12-15 22:23 編輯 ]
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |