
標題: [youtube]玩CS玩到癲既細路 [打印本頁]
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-12-14 15:48 標題: [youtube]玩CS玩到癲既細路
http://hk.youtube.com/watch?v=ohhjk9lCAbQ&feature=related
作者:
Zerco 時間: 2007-12-14 21:33
我話你知www.gundamhk.comz(R'?-kv$g)Q XmC
(p.aF
p#Bz佢唔係玩緊cs
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-12-15 00:26
原帖由 Zerco 於 2007/12/14 09:33 PM 發表qlu8`W8E-g*[K\
我話你知
I%l#z#tnd*G9VnLWVa本站是一個為了高達而存在的網站GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'fu+Rl%y9iHZ%F
佢唔係玩緊cs
K9{v3g~N0m
咁佢玩緊咩呢?
作者:
Zerco 時間: 2007-12-15 10:05 標題: 回復 #3 fing頭小吉 的帖子
Unreal TournamentT|[
IM+]6\z
聽聲都知唔係cs啦
作者:
幻影之魂 時間: 2007-12-15 18:54
浴血戰場= =
$yDIQ7B| r%w,Bd機動同盟 Gundam HK我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下本站是一個為了高達而存在的網站z6GN$dk!\p,F!m$w
搵h制當esc= =
作者:
haro 時間: 2007-12-15 21:44
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-15 18:54 發表
1F-r,M
}
k~5c機動同盟 Gundam HK浴血戰場= =
C$b.PgN+F)_4E:C我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下
[)@(B#HHbA搵h制當esc= =
HOTj!Kv+t`機動同盟 Gundam HK之前睇過...唔明佢點解會咁激動...XD
1u^Q0LP
\f
Kl,?(WD/e9[)B:V'[+K本站是一個為了高達而存在的網站浴血戰場...blood??
作者:
十六夜.二三 時間: 2007-12-15 21:47
是扮的吧- -
作者:
Zerco 時間: 2007-12-15 22:22 標題: 回復 #7 十六夜.二三 的帖子
100%係
,? I-j.pp ]www.gundamhk.com睇最尾果斷都知