Board logo

標題: [youtube]牛奶? [打印本頁]

作者: 仁一個    時間: 2007-11-26 21:46     標題: [youtube]牛奶?

同牛奶有乜關係._.?
作者: 十真    時間: 2007-11-26 23:01

咩幻想黎架= =
作者: beeno    時間: 2007-11-27 13:41

可能人地想飲牛奶
作者: 十真    時間: 2007-11-27 21:30

想飲牛奶到唔好正埋d咁好笑的幻想架= =
作者: 小軒    時間: 2007-11-27 21:43

粉筆大戰
U)Da4^hpd~        l

~~
作者: beeno    時間: 2007-11-28 13:32



QUOTE:
原帖由 小軒 於 2007-11-27 21:43 發表
d2SC6C4D!K'u粉筆大戰
_7Us1X&M7dg.t(SH~~

VaF3W3K
X UT
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE        N        x"}k4{dF
粉筆VS牛奶?
作者: 十真    時間: 2007-11-28 16:32

個老師變成個粉筆奸笑.......(好無奈 )




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0