Board logo

標題: [youtube]太鼓..鬼...紅... [打印本頁]

作者: haro    時間: 2007-11-24 12:15     標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...

http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=機動同盟 Gundam HK?0t6Z#F7w

Cc?}-S U&en本站是一個為了高達而存在的網站上身...本站是一個為了高達而存在的網站-NmZ%e"P_o;BJ8Fnp0?
好癲...個頭係咁fing..www.gundamhk.com^
X)G+CDEl7a

有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD        ve;|f,A#jHU
都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"
4i"@(k
gH]+y3R)wb本站是一個為了高達而存在的網站

vL        Ux@!R6?%?-\[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]
作者: Zerco    時間: 2007-11-24 12:28

叫佢打埋4倍~"~
作者: haro    時間: 2007-11-24 12:38



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表
#@N{.L"a N3^3_ {3|機動同盟 Gundam HK叫佢打埋4倍~"~

        _
B8Q0{uc

倍速??機動同盟 Gundam HK/V2U.C/M3]*K
OI-v

我驚佢會打到抽癲..XD
作者: beeno    時間: 2007-11-24 12:57

太鼓鬼上身!
作者: Zerco    時間: 2007-11-24 13:27



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表機動同盟 Gundam HK\2i)Q)v[6|n`x

S#E!~ y*B_3~mL倍速??
3S#hOVAFCx,A機動同盟 Gundam HK我驚佢會打到抽癲..XD

www.gundamhk.com6I@Z?/x
瘋狗症?囧
作者: haro    時間: 2007-11-24 13:34



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4A#n q        _w;[ C
Bn        N        t2jV
R

瘋狗症?囧

hk        ~?~%D?佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...
H
C/g#@,XGb9_NTW機動同盟 Gundam HK
我相信冇咩歌可以難到佢...
@hU]0KXp3@6@9m機動同盟 Gundam HK除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...
3{T&r!vs0JGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(好似我咁..-v-)
作者: 血之淚    時間: 2007-11-24 13:35

真•太鼓之達人(咦?
作者: 直.飛烏    時間: 2007-11-24 14:23

條友抽根 鬼上身 定真係勁
作者: haro    時間: 2007-11-24 15:00



QUOTE:
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表
        |uaE/\-sq SM條友抽根 鬼上身 定真係勁

v s4m4N4VT
首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...

m.f l K4xSXyv:c8]qwww.gundamhk.com
可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
作者: Zerco    時間: 2007-11-24 15:38

佢自己開左AUTO=W=
作者: haro    時間: 2007-11-24 15:46



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表本站是一個為了高達而存在的網站9p(N:eZ*N2o_!H
佢自己開左AUTO=W=

#v`}%g?.dC/J
|%Awww.gundamhk.com
o下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)0mF'mG#E:rt
又冇可能係demo ar...
?
u
P _5m(pG+H[機動同盟 Gundam HK
佢都唔係全良...
作者: Zerco    時間: 2007-11-24 15:50

佢本人開AUTO-v-
作者: haro    時間: 2007-11-24 15:55



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表)j'h3T:e
{

佢本人開AUTO-v-

D.{;m:CV機動同盟 Gundam HK如果我有得開...我都開..XD
作者: 仁一個    時間: 2007-11-24 20:18

其實佢有甩過=]
作者: Zerco    時間: 2007-11-24 22:20

g%R{9u-? I"A
而道佢甩左
作者: haro    時間: 2007-11-24 22:23



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表
rd        s.q-DbLE0V;?www.gundamhk.com
awa9Z:~k        Q3O)oGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE而道佢甩左

機動同盟 Gundam HKy4L-k0\\&Y
B E6`

佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇... zg C I3A_
定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
作者: 仁一個    時間: 2007-11-25 12:09     標題: 回復 #16 haro 的帖子

問佢本人=]
作者: haro    時間: 2007-11-25 12:11



QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表機動同盟 Gundam HKS
mJ6l#r

問佢本人=]

%y"G/w'rP5LFl
搵到佢既話我都想問o下...XD
作者: 仁一個    時間: 2007-11-25 12:15



QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表
N{P|FCGwww.gundamhk.com*R}2F(k8gewK,e)~
搵到佢既話我都想問o下...XD


K7QKz"s+qgXjW
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-本站是一個為了高達而存在的網站O8Jn ` h%Yb
本站是一個為了高達而存在的網站*`UG'bQ/H
不過冇手錄
作者: haro    時間: 2007-11-25 12:16



QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表
GN+^$\|5U;d%Qm本站是一個為了高達而存在的網站!t&VFFu+s"s#U1}
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
6Y2DbQ_vUUwww.gundamhk.com

Z
T6?DL        Q twww.gundamhk.com
不過冇手錄

www.gundamhk.com0p8]XER f)q
用個口咬住個電話..XD
作者: 仁一個    時間: 2007-11-25 12:34     標題: 回復 #20 haro 的帖子

痴線咩-w-




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0