
標題: [youtube]太鼓..鬼...紅... [打印本頁]
作者:
haro 時間: 2007-11-24 12:15 標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...
http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=機動同盟 Gundam HK?0t6Z#F7w
Cc?}-SU&en本站是一個為了高達而存在的網站上身...本站是一個為了高達而存在的網站-NmZ%e"P_o;BJ8Fnp0?
好癲...個頭係咁fing..www.gundamhk.com^
X)G+CDEl7a
有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD ve;|f,A#jHU
都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"
4i"@(k
gH]+y3R)wb本站是一個為了高達而存在的網站
vL Ux@!R6?%?-\[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]
作者:
Zerco 時間: 2007-11-24 12:28
叫佢打埋4倍~"~
作者:
haro 時間: 2007-11-24 12:38
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表
#@N{.L"aN3^3_ {3|機動同盟 Gundam HK叫佢打埋4倍~"~
_
B8Q0{u c
倍速??機動同盟 Gundam HK/V2U.C/M3]*K
OI-v
我驚佢會打到抽癲..XD
作者:
beeno 時間: 2007-11-24 12:57
太鼓鬼上身!
作者:
Zerco 時間: 2007-11-24 13:27
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表機動同盟 Gundam HK\2i)Q)v[6|n`x
S#E!~y*B_3~mL倍速??
3S#hOVAFCx,A機動同盟 Gundam HK我驚佢會打到抽癲..XD
www.gundamhk.com6I@Z?/x
瘋狗症?囧
作者:
haro 時間: 2007-11-24 13:34
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4A#nq _w;[ C
Bn N t2jV
R
瘋狗症?囧
hk ~?~%D?佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...
H
C/g#@,XGb9_NTW機動同盟 Gundam HK我相信冇咩歌可以難到佢...
@hU]0KXp3@6@9m機動同盟 Gundam HK除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...
3{T&r!v s0JGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(好似我咁..-v-)
作者:
血之淚 時間: 2007-11-24 13:35
真•太鼓之達人(咦?
作者:
直.飛烏 時間: 2007-11-24 14:23
條友抽根 鬼上身 定真係勁
作者:
haro 時間: 2007-11-24 15:00
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表
|uaE/\-sq SM條友抽根 鬼上身 定真係勁
v s4m4N4VT
首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...
m.flK4xS Xyv:c8]qwww.gundamhk.com可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
作者:
Zerco 時間: 2007-11-24 15:38
佢自己開左AUTO=W=
作者:
haro 時間: 2007-11-24 15:46
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表本站是一個為了高達而存在的網站9p(N:eZ*N2o_!H
佢自己開左AUTO=W=
#v`}%g?.dC/J
|%Awww.gundamhk.como下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)0mF'mG#E:rt
又冇可能係demo ar...
?
u
P_5m(pG+H[機動同盟 Gundam HK佢都唔係全良...
作者:
Zerco 時間: 2007-11-24 15:50
佢本人開AUTO-v-
作者:
haro 時間: 2007-11-24 15:55
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表)j'h3T:e
{
佢本人開AUTO-v-
D.{;m:CV機動同盟 Gundam HK如果我有得開...我都開..XD
作者:
仁一個 時間: 2007-11-24 20:18
其實佢有甩過=]
作者:
Zerco 時間: 2007-11-24 22:20
g%R{9u-?I"A
而道佢甩左
作者:
haro 時間: 2007-11-24 22:23
原帖由
Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表
rd s.q-DbLE0V;?www.gundamhk.com
awa9Z:~k Q3O)oGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE而道佢甩左
機動同盟 Gundam HKy4L-k0\\&Y
B E6`
佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇... z gCI3A_
定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
作者:
仁一個 時間: 2007-11-25 12:09 標題: 回復 #16 haro 的帖子
問佢本人=]
作者:
haro 時間: 2007-11-25 12:11
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表機動同盟 Gundam HKS
mJ6l#r
問佢本人=]
%y"G/w'rP5LFl
搵到佢既話我都想問o下...XD
作者:
仁一個 時間: 2007-11-25 12:15
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表
N{P|FCGwww.gundamhk.com*R}2F(k8gewK,e)~
搵到佢既話我都想問o下...XD
K7QKz"s+qgX jW其實我想錄低自己玩DJMAX-w-本站是一個為了高達而存在的網站O8Jn` h%Yb
本站是一個為了高達而存在的網站*`UG'bQ/H
不過冇手錄
作者:
haro 時間: 2007-11-25 12:16
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表
GN+^$\|5U;d%Qm本站是一個為了高達而存在的網站!t&VFFu+s"s#U1}
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
6Y2DbQ_vUUwww.gundamhk.com
Z
T6?DL Q twww.gundamhk.com不過冇手錄
www.gundamhk.com0p8]XER f)q
用個口咬住個電話..XD
作者:
仁一個 時間: 2007-11-25 12:34 標題: 回復 #20 haro 的帖子
痴線咩-w-
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |