Board logo

標題: 囧.........我真係唔敢相信 [打印本頁]

作者: 血之淚    時間: 2007-10-4 14:08     標題: 囧.........我真係唔敢相信

有睇過Lucky Star或者玩過GTA SA既人睇過必定會大囧一番囧........www.gundamhk.comT.N7OXvD$~0T
http://www.youtube.com/watch?v=k_aMcB57hPM本站是一個為了高達而存在的網站&j{He4V
機動同盟 Gundam HK3?m6a\/i1j:i'h
http://www.youtube.com/watch?v=KRUVH0jeHcMGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE ox O;?+}*]&I
本站是一個為了高達而存在的網站d4Q)NM4?~#}?Bh:o
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2007-11-17 11:27 編輯 ]
作者: 小軒    時間: 2007-10-4 16:18

好頂癮機動同盟 Gundam HK2\"rj%]5I J
~~
作者: 仁一個    時間: 2007-10-4 17:04

睇左十五秒GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEr&R
{
wnH-F

本站是一個為了高達而存在的網站2xJgKp9H
頂唔順囧
作者: m11    時間: 2007-10-4 17:14

太突兀的身形囧
作者: 十六夜.二三    時間: 2007-10-4 17:19

做巫女明明很吃香(?)
M}U4j.\GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE幹啥去當黑道
作者: satzuna    時間: 2007-10-5 20:27

禮奈囧囧囧
作者: wat.the.fun?    時間: 2007-10-5 23:34

MP5K M60 銀雞 P90....9f*E_IpL

O l9K!d\9{7hY機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 wat.the.fun? 於 2007-10-5 23:37 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0