
標題: [youtube] 好假的肥仔 [打印本頁]
作者:
0083 時間: 2013-3-31 21:27 標題: 好假的肥仔
睇緊決戰一粒鐘條友 又諗翻起呢段片
)hER`e0}!{]本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK
c%T9xNw?
[youtube]STDz8O4RQDg[/youtube]
作者:
alanyip14532 時間: 2013-3-31 22:19 標題: 回復 #1 0083 的帖子
咩撚野黎嫁!?@@
作者:
UniCorn 時間: 2013-3-31 23:01
以前小學D朗誦比賽全部都係D咁嘅聲h],n
\v_Wmf4PS
'd$^;Hz8N3]8Tr本站是一個為了高達而存在的網站聽到都反胃
作者:
0083 時間: 2013-3-31 23:20 標題: 回復 #2 alanyip14532 的帖子
老師 有人講粗口
作者:
louislee2815 時間: 2013-4-1 00:48
我要睇原版
作者:
0083 時間: 2013-4-1 01:21
原帖由 <i>louislee2815</i> 於 2013-4-1 00:48 發表<br />
K/xY u8`+~ syWts本站是一個為了高達而存在的網站我要睇原版
<br />k8NA"M-W+R
7RTWd9BC'iO$|G;A:T
ra-IObI#a
wKD9Q y[youtube]0JIeaw3KW3U[/youtube]
作者:
fused123456 時間: 2013-4-1 21:01
......
Z o1g,WBa2twww.gundamhk.com朗誦比賽果d就算LA,比下面,ok的
4Mh8VI4bI6LQ機動同盟 Gundam HK現在出街是咁....打爆D小學雞都浪費氣力
作者:
0083 時間: 2013-4-1 22:00 標題: 回復 #7 fused123456 的帖子
d on9擺撚曬野咁就係頂唔順
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |