Board logo

標題: [youtube] 好假的肥仔 [打印本頁]

作者: 0083    時間: 2013-3-31 21:27     標題: 好假的肥仔

睇緊決戰一粒鐘條友 又諗翻起呢段片
)hE R`e0}!{]本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK
c%T9xNw?

[youtube]STDz8O4RQDg[/youtube]
作者: alanyip14532    時間: 2013-3-31 22:19     標題: 回復 #1 0083 的帖子

咩撚野黎嫁!?@@
作者: UniCorn    時間: 2013-3-31 23:01

以前小學D朗誦比賽全部都係D咁嘅聲h ],n
\ v_Wmf4PS


'd$^;Hz8N3]8Tr本站是一個為了高達而存在的網站聽到都反胃
作者: 0083    時間: 2013-3-31 23:20     標題: 回復 #2 alanyip14532 的帖子

老師 有人講粗口
作者: louislee2815    時間: 2013-4-1 00:48

我要睇原版
作者: 0083    時間: 2013-4-1 01:21



QUOTE:
原帖由 <i>louislee2815</i> 於 2013-4-1 00:48 發表<br />
K/xY        u8`+~        syWts本站是一個為了高達而存在的網站我要睇原版

<br />k8NA"M-W+R
7RTWd9BC'iO$|G;A:T

ra-IOb I#a
wKD9Q        y
[youtube]0JIeaw3KW3U[/youtube]
作者: fused123456    時間: 2013-4-1 21:01

......
Z o1g,WBa2twww.gundamhk.com朗誦比賽果d就算LA,比下面,ok的
4Mh8V I4b I6LQ機動同盟 Gundam HK現在出街是咁....打爆D小學雞都浪費氣力
作者: 0083    時間: 2013-4-1 22:00     標題: 回復 #7 fused123456 的帖子

d on9擺撚曬野咁就係頂唔順




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0