Board logo

標題: [youtube] 中港一家親 [打印本頁]

作者: sor9ry    時間: 2012-10-31 20:36     標題: 中港一家親

[youtube]C1aLjSIipnE[/youtube][/youtube]
B2[ l5[.Yqwww.gundamhk.comwww.gundamhk.com9St~+cM/_k_#f
此為一名內地人對於祖國同香港既relationship的一個意見
作者: UniCorn    時間: 2012-10-31 20:47

我寧願佢講番普通話...本站是一個為了高達而存在的網站I q)b"xiV

:f,I$q.DVwww.gundamhk.com講到一舊舊又無point
作者: hyllus_beetle    時間: 2012-10-31 22:13

小朋友靠你一個人點改變世界呀?
/?eC Ce
]#Z}5\;o]www.gundamhk.com
你想出名,得,我地幫你GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE^.U:eNLn2fW
但如果你真係想中港一家親,都係收收先
作者: kingking    時間: 2012-10-31 22:37

其實係做果D噁心+不付責任果D同推動中港一體化果D我認為先可以叫做蝗蟲本站是一個為了高達而存在的網站_#`.cHlA.IE
其他果D大陸人只係因為有D過份偏激的人強硬地以偏概全
作者: 0083    時間: 2012-10-31 22:39

on9肥仔
作者: sor9ry    時間: 2012-10-31 22:46



QUOTE:
原帖由 kingking 於 2012-10-31 22:37 發表機動同盟 Gundam HK:M#o!TE|8q7m
其實係做果D噁心+不付責任果D同推動中港一體化果D我認為先可以叫做蝗蟲
x
e8UH0CwX本站是一個為了高達而存在的網站
其他果D大陸人只係因為有D過份偏激的人強硬地以偏概全

UY-N4{'AGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.com(T4S.t%Cy9s
其實我都好同情呢一班人,佢地只不過系比果班無品既人而受到標籤,而且依家大部份人都以偏概全,以蝗蟲形容全中國既人。
作者: Master    時間: 2012-10-31 22:47

佢只係洗腦教育既犧牲品,受傷者而已ZZZ
作者: ababb    時間: 2012-10-31 23:02

下次思考重組完才貼上來吧.
j(pY_AR機動同盟 Gundam HK正如你穿校服你就是代表你校學的,
,y4},Lc,h c0e7{!F你的言行舉止也直接影響人們對你學校的印象。
作者: 0083    時間: 2012-10-31 23:47     標題: 回復 #8 ababb 的帖子

所謂影衰 
作者: satzuna    時間: 2012-11-1 22:54

「有d大內人...」%l/N/V
z.KY

「因為清朝政府...」
/eY}qFnn嗯,你要練無情幻陰手啊?
作者: Arthur    時間: 2012-11-2 00:15

吊,收皮啦,都on狗狗既,學人講正d廣東話先出街啦,強國死肥仔!!!
作者: Arthur    時間: 2012-11-2 00:17

搵人起佢底啦
作者: alanyip14532    時間: 2012-11-2 00:50

到左15sce,收la
Ay{b!pu#pwww.gundamhk.com拍片講野都窒下窒下,你發文章算9數la,內容不明(佢未開口我就冇心機睇落去= =




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0