標題:
[youtube]
又是自家製的動畫
[打印本頁]
作者:
Matthew1997
時間:
2012-4-2 14:17
標題:
又是自家製的動畫
[youtube]zDxSn-7zUrc[/youtube]
5c&r@,Y:w(El @
機動同盟 Gundam HKa,Bg"`&bDv
[youtube]PgER4fF5VCk[/youtube]
s0vdlp
本人自製的動畫,新手入門,請多多指教
作者:
P167lyf
時間:
2012-4-2 22:36
其實,我都有份暫時停止製作的作品,果時見你咁耐無上 ,所以整左一集(不過失敗了。),由於要畫漫畫,所以而家已經停左
e#Gy W;v+x+V本站是一個為了高達而存在的網站
[youtube]85U5LeO8JSc&feature=plcp&context=C4a8bce9VDvjVQa1PpcFMbRZvr10oW-IpkzYmIUrwfy40JsuAtH0o%3D[/youtube]
6mn$K6n,\!T機動同盟 Gundam HK
比你睇下啦~成套整左4日。
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:Y^]OB9O~[ |@ua
機動同盟 Gundam HK#LR7J+zx![
重有呢個
本站是一個為了高達而存在的網站_I2b|!n
[youtube]dUbsOHXA4wA&feature=relmfu[/youtube]
作者:
Matthew1997
時間:
2012-4-2 22:46
標題:
回復 #2 P167lyf 的帖子
做得很好啊! 音樂本人不會做啊!!!
w(i%sl:F;V(Y*w Y qp
/U#q:[Y:]:r
扭蛋高達動作太僵硬,應不應以飛行取代奔跑?
作者:
P167lyf
時間:
2012-4-2 22:52
標題:
回復 #3 Matthew1997 的帖子
個人認為要視乎情況而定,戰鬥中最好就係飛,但係比人圍果時當然就係退後一步,但平時走一兩步無所謂,最緊要都係用盡整個畫面,呢點我做5倒。
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0