Board logo

標題: [youtube] HIGH GUNDAM [打印本頁]

作者: P167lyf    時間: 2011-12-2 23:16     標題: HIGH GUNDAM

[youtube]6qM0l_arIyQ[/youtube]
*us;G(vj??8yE本站是一個為了高達而存在的網站終於整好左...
O%rD:|mc{o本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK7u,J3\t6}J'ud"]oZ
[ 本帖最後由 P167lyf 於 2011-12-4 19:26 編輯 ]
作者: 蒼之隼    時間: 2011-12-2 23:28

讚好!本站是一個為了高達而存在的網站\UIE3b
Eo!x2F

何不加BGM ?
作者: a0411047    時間: 2011-12-3 06:53

[youtube]zL6guZUoj5g[/youtube]
作者: anson406412    時間: 2011-12-3 09:00     標題: 回復 #1 P167lyf 的帖子

算唔錯架喇www.gundamhk.comoA&JW3I9R#@x
好佩服大大肯花咁多時間去整
作者: tse96707286    時間: 2011-12-3 09:33

我反而覺得渣古好CUTE= =
作者: 新安州    時間: 2011-12-3 12:07

好勁....你叫我去整我就真係咩都唔識整........
作者: 呀傑TvT    時間: 2011-12-4 17:32

當見到d渣古飛走曬個一刻笑左-v-
作者: FV核戰機    時間: 2011-12-4 17:37

由頭笑到尾XDD
作者: 呀傑TvT    時間: 2011-12-4 18:10

不過應該用左好長時間-v-
作者: P167lyf    時間: 2011-12-4 18:35

[youtube]6qM0l_arIyQ[/youtube]www.gundamhk.com]QQ@        @0?R9h5d*y
原來放錯左...呢個先係
y
O7F0k)r-i
www.gundamhk.com5o%fy
Y!l?

[ 本帖最後由 P167lyf 於 2011-12-4 19:25 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0