
標題: [youtube] 平成幪面超人粵語主題曲合集 (古迦 - 帝騎) [打印本頁]
作者:
keroroEX 時間: 2011-11-28 20:46 標題: 平成幪面超人粵語主題曲合集 (古迦 - 帝騎)
[youtube]Sh-yfmJ-ukA[/youtube]
作者:
圭圭圭 時間: 2011-11-28 21:34 標題: 回復 #1 keroroEX 的帖子
點解就係agito冇粵語?
作者:
keroroEX 時間: 2011-11-28 21:36 標題: 回復 #2 圭圭圭 的帖子
因為冇....
作者:
kingking 時間: 2011-11-28 21:41 標題: 回復 #2 圭圭圭 的帖子
你問佢?不如問亞視吧啦(依稀記得係亞視播)
作者:
jackson1998 時間: 2011-11-28 21:42 標題: 回復 #4 kingking 的帖子
55
&rH-s(nrWiGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkuuga都係
作者:
FV核戰機 時間: 2011-11-28 22:49
搞到我想睇番Kuuga
作者:
kimwong3252000 時間: 2011-11-28 22:51
原帖由 kingking 於 2011-11-28 21:41 發表www.gundamhk.com/aKh9_%X.wH[
你問佢?不如問亞視吧啦(依稀記得係亞視播)
S\-h0e/PYa#N\{本站是一個為了高達而存在的網站仆你個街亞視黎既喂
作者:
fing頭小吉 時間: 2011-11-29 00:03
睇到falz已經冇追~_~
作者:
新安州 時間: 2011-11-29 00:20
最愛龍騎 555 和 劍~!!
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |