Board logo

標題: 我都不知點吐槽好了... [打印本頁]

作者: a0411047    時間: 2011-10-1 15:12     標題: 我都不知點吐槽好了...

[youtube]yhEFfgTYj4o[/youtube]
6a,vH.s'fv機動同盟 Gundam HK[youtube]nWgAowu0vro[/youtube]
4O{
l&i1K
ndd6];z機動同盟 Gundam HK
[youtube]1u8VWV-0RII[/youtube]'V2X4{,?(IA{
[youtube]Ba03w959lV0[/youtube]
#\w$a+yKv1D+|)}7c6T機動同盟 Gundam HK[youtube]Q4vJzwGSbF0[/youtube]
Mg3B8uh.`v[youtube]dSQ96YqpJbY[/youtube]
c)K KR1F \s%n[youtube]OypT2jjmr5o[/youtube]
d}0C&r]9q[youtube]ktZccpk8XME[/youtube](m.c2? g\^J,d-A3R
=============================================,ZLV|?!q
雖然係好囧,但係又有D型...
作者: keroroEX    時間: 2011-10-1 15:30

合體=膠街架(1s
作者: zack    時間: 2011-10-1 15:45

........
        h[a/H8x1lwww.gundamhk.com無言了0X/UjG2Hx
........
作者: P167lyf    時間: 2011-10-1 15:50

這些美好的回憶,不想說oldnews....
作者: a0411047    時間: 2011-10-1 16:09

最膠ge係最後一條片入面個兩個人合體(默www.gundamhk.com5J P8Rx,AW*L0k
|

================================Q c:a\)^
[youtube]aoaX6Dtbjgg[/youtube]
作者: issac999    時間: 2011-10-1 16:09

最後個段隻兔超礙眼




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0