
標題: [youtube] 機動戰士高達獨角獸4預告篇#1 終於出 [打印本頁]
作者:
s789456258 時間: 2011-8-31 09:30 標題: 機動戰士高達獨角獸4預告篇#1 終於出
[youtube]jivmp5yy_OQ[/youtube][!@a P [
pc"z/vf:DXf&~[ 本帖最後由 s789456258 於 2011-8-31 10:01 編輯 ]
作者:
issac999 時間: 2011-8-31 09:40
咁都叫預告=.=www.gundamhk.com!G^*D{ l@]
c
完全冇內容,U3?*~"eI
算,反正獨角獸頭3集已經悶到我死
作者:
s789456258 時間: 2011-8-31 09:50 標題: 回復 #2 issac999 的帖子
你可以唔睇....
作者:
UniCorn 時間: 2011-8-31 10:03
居然將 Zero Gravity 寫英文歌詞 - -
ecV"rcsS_/lV
z5RU3G\4o9ywww.gundamhk.com
原帖由 issac999 於 2011-8-31 09:40 AM 發表www.gundamhk.comt1w
a
UJ Z/?
咁都叫預告=.=
/o@z*_~[oH完全冇內容,
2Y+n z/EY^P*`3N-d本站是一個為了高達而存在的網站算,反正獨角獸頭3集已經悶到我死
www.gundamhk.com:hxMHO"hc.HI G
預告不嬲無內容S+n6^,u;piq"C
要內容去看小說
*\jt{BC@@:lT}唔係淨係好似Freedom咁1打幾百果D先叫好睇|!oY&J{N(b~y
個人認為UC賣點在cockpit 的細緻度
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |