Board logo

標題: [youtube] 機動戰士高達獨角獸4預告篇#1 終於出 [打印本頁]

作者: s789456258    時間: 2011-8-31 09:30     標題: 機動戰士高達獨角獸4預告篇#1 終於出

[youtube]jivmp5yy_OQ[/youtube][!@a        P [

pc"z/vf:DX f&~[ 本帖最後由 s789456258 於 2011-8-31 10:01 編輯 ]
作者: issac999    時間: 2011-8-31 09:40

咁都叫預告=.=www.gundamhk.com!G^*D{        l@ ]
c

完全冇內容,U3?*~"eI
算,反正獨角獸頭3集已經悶到我死
作者: s789456258    時間: 2011-8-31 09:50     標題: 回復 #2 issac999 的帖子

你可以唔睇....
作者: UniCorn    時間: 2011-8-31 10:03

居然將 Zero Gravity 寫英文歌詞 - -
ecV"rcsS_/lV
z5RU3G\4o9ywww.gundamhk.com

QUOTE:
原帖由 issac999 於 2011-8-31 09:40 AM 發表www.gundamhk.comt1w
a
UJ        Z/?

咁都叫預告=.=
/o@z*_~[oH完全冇內容,
2Y+nz/EY^P*`3N-d本站是一個為了高達而存在的網站算,反正獨角獸頭3集已經悶到我死

www.gundamhk.com:hxM HO"hc.HI        G
預告不嬲無內容S+n6^,u;piq"C
要內容去看小說
*\jt{B C@@:lT}唔係淨係好似Freedom咁1打幾百果D先叫好睇|!oY&J{N(b~y
個人認為UC賣點在cockpit 的細緻度




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0