
標題: 唔該...唔好笑 [打印本頁]
作者:
仁一個 時間: 2007-8-19 23:27 標題: 唔該...唔好笑
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w本站是一個為了高達而存在的網站'^Lf5v"n/P
\
http://www.youtube.com/watch?v=elIAMgSulWM
,mD%s3t"p%zyGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
eX,y0[0Q9CWix
]D
I'xi|機動同盟 Gundam HK
&@4KtlZ] U
d;T*E*Y3hI9c8bGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7B*T,mi2Ez
以上不負責任發言
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-8-20 03:02
ok啦,www.gundamhk.comfs|1D'y"M
幾好睇www.gundamhk.comZ6h}[8^PAYW
睇e度有得睇番佢地有咩分別www.gundamhk.comw1n R*{Q3}
http://www.youtube.com/watch?v=_bj570ZqJEM
作者:
wat.the.fun? 時間: 2007-8-20 08:22
CRAZY SHIT
作者:
細路驚 時間: 2007-8-20 08:34
fxxkin shit-.-''
作者:
小奈由季 時間: 2007-8-20 08:47
沒有笑f-T8L\$^3H
好無奈-口-
作者:
louislee2815 時間: 2007-8-21 13:40
原帖由 小奈由季 於 2007-8-20 08:47 發表
P/N;C!]'J4B7\-r沒有笑GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEP(SE0F0L)A2KP_
好無奈-口-
www.gundamhk.com*Wp-u}(o
因為都嘖出來了
作者:
小奈由季 時間: 2007-8-21 13:44
原帖由 louislee2815 於 2007-8-21 13:40 發表Jw7Eg
r |"q*Q V
#_grCzkw^因為都嘖出來了
f;i)C\8HAx;O機動同盟 Gundam HK嘖出來==?
作者:
星月流恨 時間: 2007-8-21 14:52
囧了..神人(大誤?)
作者:
edwinlam 時間: 2007-8-22 15:20
哈哈
佔得好
作者:
劍鋒 時間: 2007-8-22 20:07
都唔知講D乜既
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |