Board logo

標題: 唔該...唔好笑 [打印本頁]

作者: 仁一個    時間: 2007-8-19 23:27     標題: 唔該...唔好笑

http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w本站是一個為了高達而存在的網站'^Lf5v"n/P
\

http://www.youtube.com/watch?v=elIAMgSulWM
,mD%s3t"p%zyGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
eX,y0[0Q9CWix
]D
I'xi|機動同盟 Gundam HK

&@4K tl Z ]        U
d;T*E*Y3hI9c8bGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7B*T,mi2Ez
以上不負責任發言
作者: fing頭小吉    時間: 2007-8-20 03:02

ok啦,www.gundamhk.comfs|1D'y"M
幾好睇www.gundamhk.comZ6h}[8^P AYW
睇e度有得睇番佢地有咩分別www.gundamhk.comw1nR*{Q3}
http://www.youtube.com/watch?v=_bj570ZqJEM
作者: wat.the.fun?    時間: 2007-8-20 08:22

CRAZY SHIT
作者: 細路驚    時間: 2007-8-20 08:34

fxxkin shit-.-''
作者: 小奈由季    時間: 2007-8-20 08:47

沒有笑f-T8L\$^3H
好無奈-口-
作者: louislee2815    時間: 2007-8-21 13:40



QUOTE:
原帖由 小奈由季 於 2007-8-20 08:47 發表
P/N;C!]'J4B7\-r沒有笑GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEP(SE0F0L)A2KP_
好無奈-口-

www.gundamhk.com*Wp-u}(o
因為都嘖出來了
作者: 小奈由季    時間: 2007-8-21 13:44



QUOTE:
原帖由 louislee2815 於 2007-8-21 13:40 發表Jw7Eg
r |"q*QV


#_grCzkw^因為都嘖出來了

f;i)C\8HAx;O機動同盟 Gundam HK嘖出來==?
作者: 星月流恨    時間: 2007-8-21 14:52

囧了..神人(大誤?)
作者: edwinlam    時間: 2007-8-22 15:20

哈哈 佔得好
作者: 劍鋒    時間: 2007-8-22 20:07

都唔知講D乜既




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0