Board logo

標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!! [打印本頁]

作者: s789456258    時間: 2011-7-31 17:18     標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!!

[youtube]wqYMhp1VuaE[/youtube]www.gundamhk.com3D{8W'\5pRr0cbR
SEZ&T'h5l}%tx
終於見番以前的GAG MODE
QaZ;~5nH%Stfi
7l_z3{-j.dywww.gundamhk.com[ 本帖最後由 s789456258 於 2011-7-31 17:30 編輯 ]
作者: kimwong3252000    時間: 2011-7-31 17:21

表示沒興趣
作者: P167lyf    時間: 2011-7-31 17:23

回來那就糟糕了
%l^K2_XLGf機動同盟 Gundam HKD%V [
c        c(?
U

[ 本帖最後由 P167lyf 於 2011-7-31 17:28 編輯 ]
作者: Amuro    時間: 2011-7-31 18:00

好撚憎gagmode.K"@ UDJx
^8f

由佢第一條片開始就憎 正係識靠不雅 on9 色情 黎上位
;kM;`~L1rr/k4pF幾適合d小學雞睇丫, 一樣咁on9
8`*jMa/q%\成條片根本完全無笑點
作者: 火星人    時間: 2011-7-31 19:08



QUOTE:
原帖由 kimwong3252000 於 2011-7-31 17:21 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE,R%U0q+EG"E
表示沒興趣

www.gundamhk.comG;G5^$aDxgc4F3Zp
kimwong不是龍O嗎
作者: 圭圭圭    時間: 2011-7-31 19:16

回想以前中係小學雞的時候睇gagmode好好笑 本站是一個為了高達而存在的網站3OH-xFg%G7t0`wP
但現在睇gagmode已經笑唔出
;\F;A2C:?3nH本站是一個為了高達而存在的網站因為....本站是一個為了高達而存在的網站_Mh*v-G*R

QUOTE:
原帖由 Amuro 於 2011-7-31 18:00 發表
x.?6@ {R9u)U`8xGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE成條片根本完全無笑點


作者: keroroEX    時間: 2011-7-31 21:27     標題: 回復 #1 s789456258 的帖子

GAGMODE吃屎
l.`HOWS

完全無笑點




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0