
標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!! [打印本頁]
作者:
s789456258 時間: 2011-7-31 17:18 標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!!
[youtube]wqYMhp1VuaE[/youtube]
e*f4U'u
rt0sV,yI
ZC#k*uI[ng'o終於見番以前的GAG MODE,WEe?%r4y)Ar4K_x
v4]ur!j本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 s789456258 於 2011-7-31 17:30 編輯 ]
作者:
kimwong3252000 時間: 2011-7-31 17:21
表示沒興趣
作者:
P167lyf 時間: 2011-7-31 17:23
回來那就糟糕了
EnF(GN0Fb)eGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
v$`f/Af機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 P167lyf 於 2011-7-31 17:28 編輯 ]
作者:
Amuro 時間: 2011-7-31 18:00
好撚憎gagmode.
B!}p-[ V+I;a機動同盟 Gundam HK由佢第一條片開始就憎 正係識靠不雅 on9 色情 黎上位
p9D;r
L.o,z9N機動同盟 Gundam HK幾適合d小學雞睇丫, 一樣咁on9本站是一個為了高達而存在的網站2]~|s s4A
成條片根本完全無笑點
作者:
火星人 時間: 2011-7-31 19:08
原帖由 kimwong3252000 於 2011-7-31 17:21 發表
,r7X7X5M7GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE表示沒興趣
#t2b!nkw}$A6cGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkimwong不是龍O嗎
作者:
圭圭圭 時間: 2011-7-31 19:16
回想以前中係小學雞的時候睇gagmode好好笑
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp3km!j:~S
但現在睇gagmode已經笑唔出
q-doU tH5c'B機動同盟 Gundam HK因為....www.gundamhk.com5` {6BmG
原帖由 Amuro 於 2011-7-31 18:00 發表
'n;`!l"O5R[OA-n!\5^m成條片根本完全無笑點
作者:
keroroEX 時間: 2011-7-31 21:27 標題: 回復 #1 s789456258 的帖子
GAGMODE吃屎
,L2V;J$Df`Knl完全無笑點
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |