Board logo

標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!! [打印本頁]

作者: s789456258    時間: 2011-7-31 17:18     標題: 真正的GAG MODE番泥喇!!!!!!!!

[youtube]wqYMhp1VuaE[/youtube]
e*f4U'u
rt0sV,yI

ZC#k*uI [ng'o終於見番以前的GAG MODE,WEe?%r4y)Ar4K_x


v4]ur!j本站是一個為了高達而存在的網站
[ 本帖最後由 s789456258 於 2011-7-31 17:30 編輯 ]
作者: kimwong3252000    時間: 2011-7-31 17:21

表示沒興趣
作者: P167lyf    時間: 2011-7-31 17:23

回來那就糟糕了
EnF(GN0Fb)eGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
v$`f/Af機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 P167lyf 於 2011-7-31 17:28 編輯 ]
作者: Amuro    時間: 2011-7-31 18:00

好撚憎gagmode.
B!}p-[ V+I;a機動同盟 Gundam HK由佢第一條片開始就憎 正係識靠不雅 on9 色情 黎上位
p9D;r
L.o,z9N機動同盟 Gundam HK
幾適合d小學雞睇丫, 一樣咁on9本站是一個為了高達而存在的網站2]~|ss4A
成條片根本完全無笑點
作者: 火星人    時間: 2011-7-31 19:08



QUOTE:
原帖由 kimwong3252000 於 2011-7-31 17:21 發表
,r7X7X5M7GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE表示沒興趣

#t2b!nkw}$A6cGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkimwong不是龍O嗎
作者: 圭圭圭    時間: 2011-7-31 19:16

回想以前中係小學雞的時候睇gagmode好好笑 GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp3km!j:~S
但現在睇gagmode已經笑唔出
q-doUtH5c'B機動同盟 Gundam HK因為....www.gundamhk.com5`        {6BmG

QUOTE:
原帖由 Amuro 於 2011-7-31 18:00 發表
'n;`!l"O5R[OA-n!\5^m成條片根本完全無笑點


作者: keroroEX    時間: 2011-7-31 21:27     標題: 回復 #1 s789456258 的帖子

GAGMODE吃屎
,L2V;J$Df`Knl完全無笑點




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0