Board logo

標題: [youtube] 懷念~~ [打印本頁]

作者: fing頭小吉    時間: 2011-7-22 03:09     標題: 懷念~~

[youtube]Rg0--OkqN-4[/youtube]6~D1W$BJ.L9n        IP
聽到這歌我燃了..我明天要重看01!
作者: 40628785    時間: 2011-7-22 08:07

無得看,不過應該係第一代數碼暴龍,好懷念小學雞個時~
作者: a0411047    時間: 2011-7-22 09:03     標題: 回復 #2 40628785 的帖子

你低能?無得看?
mYO}C
p3I}:k;}(nwww.gundamhk.com
上網大把啦白痴
作者: 40628785    時間: 2011-7-22 09:14

你個乒乓球唔5嘈LA~
作者: a0411047    時間: 2011-7-22 10:01     標題: 回復 #4 40628785 的帖子

呵呵,乒乓球?你腦殘?
.\O;H+k,u1SP$~機動同盟 Gundam HK笑死,呢個有手(?)有炮都叫乒乓球?
J&c,@,^9c;_ lLf返去學校上多幾堂啦腦殘末期
作者: 40628785    時間: 2011-7-22 10:09     標題: 回復 #5 a0411047 的帖子

你張圖真係有D問題,甘都叫ball gundam,機本一部高達額頭既V都冇叫Gundam,真係好笑機動同盟 Gundam HK;XWw}c i^)Y
%Q        Da&Mz~
[ 本帖最後由 40628785 於 2011-7-22 10:10 編輯 ]
作者: keroroEX    時間: 2011-7-22 10:11     標題: 回復 #6 40628785 的帖子


E6Z(D"o        w,J2M FGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有v唔等於係高達www.gundamhk.com;[ k
wT,m E0mVqhg^

冇v唔等於唔係高達
        v7|f&S
Sg
F$o/x
s'g,Q

[ 本帖最後由 keroroEX 於 2011-7-22 10:13 編輯 ]
作者: a0411047    時間: 2011-7-22 10:22



QUOTE:
原帖由 keroroEX 於 2011-7-22 10:11 發表
He.O5NsT Nw本站是一個為了高達而存在的網站
t#mp0A*G}U.~
r&}7kyGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有v唔等於係高達

_~%\1ORSm~
冇v唔等於唔係高達

機動同盟 Gundam HK%s1w(c*S_0G(s;q
望向藍色命運2/3
2N$k&K6FG6Nr望向Ez8GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
W4Q:W(NX/`8|9?

機動同盟 Gundam HKh5N8E$m,w.I
[ 本帖最後由 a0411047 於 2011-7-22 10:24 編輯 ]
作者: kerouiui    時間: 2011-7-22 10:31

V Hexa高達都係高達啦,無角
作者: 40628785    時間: 2011-7-22 13:22     標題: 回復 #9 kerouiui 的帖子

甘佢(a0411047)粒ball係5係高達?
作者: tomtom101029    時間: 2011-7-22 14:10

為左個鐵球的名稱而嘈... -.-"
0D#?-aO9e D`GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE人地鐘意叫Ball Gundam係冇問題ga wo..../u%[6R+l
d

你令我聯想起D小學雞話Nu Gundam係有角的GM....
作者: 40628785    時間: 2011-7-22 14:20     標題: 回復 #11 tomtom101029 的帖子

講得好,我唔嘈la




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0