標題:
[youtube]
懷念~~
[打印本頁]
作者:
fing頭小吉
時間:
2011-7-22 03:09
標題:
懷念~~
[youtube]Rg0--OkqN-4[/youtube]
6~D1W$BJ.L9n IP
聽到這歌我燃了..我明天要重看01!
作者:
40628785
時間:
2011-7-22 08:07
無得看,不過應該係第一代數碼暴龍,好懷念小學雞個時~
作者:
a0411047
時間:
2011-7-22 09:03
標題:
回復 #2 40628785 的帖子
你低能?無得看?
mYO}C
p3I}:k;}(nwww.gundamhk.com
上網大把啦白痴
作者:
40628785
時間:
2011-7-22 09:14
你個乒乓球唔5嘈LA~
作者:
a0411047
時間:
2011-7-22 10:01
標題:
回復 #4 40628785 的帖子
呵呵,乒乓球?你腦殘?
.\O;H+k,u1SP$~機動同盟 Gundam HK
笑死,呢個有手(?)有炮都叫乒乓球?
J&c,@,^9c;_ lLf
返去學校上多幾堂啦腦殘末期
作者:
40628785
時間:
2011-7-22 10:09
標題:
回復 #5 a0411047 的帖子
你張圖真係有D問題,甘都叫ball
gundam
,機本一部高達額頭既V都冇叫Gundam,真係好笑
機動同盟 Gundam HK;XWw}c i ^)Y
%Q Da&Mz~
[
本帖最後由 40628785 於 2011-7-22 10:10 編輯
]
作者:
keroroEX
時間:
2011-7-22 10:11
標題:
回復 #6 40628785 的帖子
E6Z(D"o w,J2MFGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有v唔等於係高達
www.gundamhk.com;[k
wT,mE0mVqhg^
冇v唔等於唔係高達
v7|f&S
Sg
F$o/x
s'g,Q
[
本帖最後由 keroroEX 於 2011-7-22 10:13 編輯
]
作者:
a0411047
時間:
2011-7-22 10:22
QUOTE:
原帖由
keroroEX
於 2011-7-22 10:11 發表
He.O5NsTNw本站是一個為了高達而存在的網站
t#mp0A*G}U.~
r&}7kyGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有v唔等於係高達
_~%\1ORSm~
冇v唔等於唔係高達
機動同盟 Gundam HK%s1w(c*S_0G(s;q
望向藍色命運2/3
2N$k&K6FG6Nr
望向Ez8
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
W4Q:W(NX/`8|9?
機動同盟 Gundam HK h5N8E$m,w.I
[
本帖最後由 a0411047 於 2011-7-22 10:24 編輯
]
作者:
kerouiui
時間:
2011-7-22 10:31
V Hexa高達都係高達啦,無角
作者:
40628785
時間:
2011-7-22 13:22
標題:
回復 #9 kerouiui 的帖子
甘佢(a0411047)粒ball係5係高達?
作者:
tomtom101029
時間:
2011-7-22 14:10
為左個鐵球的名稱而嘈... -.-"
0D#?-aO9e D`GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
人地鐘意叫Ball Gundam係冇問題ga wo....
/u%[6R+l
d
你令我聯想起D小學雞話Nu Gundam係有角的GM....
作者:
40628785
時間:
2011-7-22 14:20
標題:
回復 #11 tomtom101029 的帖子
講得好,我唔嘈la
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0