Board logo

標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆 [打印本頁]

作者: sdjkn    時間: 2011-7-12 13:49     標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=15423550本站是一個為了高達而存在的網站I @$F5r,M/S
本站是一個為了高達而存在的網站Y@)A
ly,aE:S

佢非常勁呀!!!!!
.h3r#@G ~0}Xn本站是一個為了高達而存在的網站
FZ0K/w@ _L        O機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 sdjkn 於 2011-7-12 13:50 編輯 ]
作者: gary1112    時間: 2011-7-12 14:00

佢都唔知個醜的寫架,比人望住仲係度爆粗
作者: Matthew1997    時間: 2011-7-12 14:05

香港瘋小孩..........GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEuY?        t4FlT-p:L n
[youtube]yk5g3zGtoqI[/youtube]
,wg9tUY2n!l本站是一個為了高達而存在的網站他和這個瘋小孩沒有分別。
9S@]6n3SM3|機動同盟 Gundam HKGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE`O5ql.^
[ 本帖最後由 Matthew1997 於 2011-7-12 14:06 編輯 ]
作者: 快馬加鞭1    時間: 2011-7-12 14:31     標題: 回復 #3 Matthew1997 的帖子

Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
作者: jackson1998    時間: 2011-7-12 16:41



QUOTE:
原帖由 快馬加鞭1 於 2011-7-12 14:31 發表
"C V
_2\4S;ttf;R%u本站是一個為了高達而存在的網站
Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞

m7IeO;nU,t(x!zL機動同盟 Gundam HK那麼你....
作者: P167lyf    時間: 2011-7-12 18:11

下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....
K1i*r!b#eq/f{zGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE=======================================================

l'?
m
y;b,B
死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算==   。 。 。
作者: Edward01    時間: 2011-7-12 20:09



QUOTE:
原帖由 P167lyf 於 2011-7-12 18:11 發表'L5al V#t"^
下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....機動同盟 Gundam HK*I"z Sy%Co/x5d%M
=======================================================GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(e6kNuxf:||A{]
死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算==   。 。 。

www.gundamhk.com z*H&M#Bi6Wg
比你嫁!咩黎?我講左你打我喎!(香黎)<-睇左冇朋友做T^T




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0