Board logo

標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆 [打印本頁]

作者: sdjkn    時間: 2011-7-12 13:49     標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=15423550
W2}0`G8om機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站8tU `HI#pSo^8V
佢非常勁呀!!!!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'}$}
@W[:FXT2j


.nSs*^ aanTR@本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 sdjkn 於 2011-7-12 13:50 編輯 ]
作者: gary1112    時間: 2011-7-12 14:00

佢都唔知個醜的寫架,比人望住仲係度爆粗
作者: Matthew1997    時間: 2011-7-12 14:05

香港瘋小孩..........4D%]K-@ ` k
[youtube]yk5g3zGtoqI[/youtube]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:}:xCiOg:[
他和這個瘋小孩沒有分別。
0}'u[h9nN本站是一個為了高達而存在的網站GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE8?uC
}sZ`8D
@        A

[ 本帖最後由 Matthew1997 於 2011-7-12 14:06 編輯 ]
作者: 快馬加鞭1    時間: 2011-7-12 14:31     標題: 回復 #3 Matthew1997 的帖子

Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
作者: jackson1998    時間: 2011-7-12 16:41



QUOTE:
原帖由 快馬加鞭1 於 2011-7-12 14:31 發表(s6U.F0Z3~rW
p1MO

Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞

y:M
Ml_c&G7t機動同盟 Gundam HK
那麼你....
作者: P167lyf    時間: 2011-7-12 18:11

下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生...."{&XaD3j+H3C$k
=======================================================
py Fi"UhT5B
Cg@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算==   。 。 。
作者: Edward01    時間: 2011-7-12 20:09



QUOTE:
原帖由 P167lyf 於 2011-7-12 18:11 發表
"K1w;?CXc下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....本站是一個為了高達而存在的網站rk8@AXm
=======================================================
|I&pG9k
dt本站是一個為了高達而存在的網站
死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算==   。 。 。

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3f/A"@ ny
比你嫁!咩黎?我講左你打我喎!(香黎)<-睇左冇朋友做T^T




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0