
標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆 [打印本頁]
作者:
sdjkn 時間: 2011-7-12 13:49 標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=15423550
W2}0`G8om機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站8t U`HI#pSo^8V
佢非常勁呀!!!!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'}$}
@W[:FXT2j
.nSs*^aanTR@本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 sdjkn 於 2011-7-12 13:50 編輯 ]
作者:
gary1112 時間: 2011-7-12 14:00
佢都唔知個醜的寫架,比人望住仲係度爆粗
作者:
Matthew1997 時間: 2011-7-12 14:05
香港瘋小孩..........4D%]K-@ `k
[youtube]yk5g3zGtoqI[/youtube]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:}:xCiOg:[
他和這個瘋小孩沒有分別。
0}'u[h9nN本站是一個為了高達而存在的網站GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE8?uC
}sZ`8D
@ A
[ 本帖最後由 Matthew1997 於 2011-7-12 14:06 編輯 ]
作者:
快馬加鞭1 時間: 2011-7-12 14:31 標題: 回復 #3 Matthew1997 的帖子
Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
作者:
jackson1998 時間: 2011-7-12 16:41
原帖由 快馬加鞭1 於 2011-7-12 14:31 發表(s6U.F0Z3~rW
p1MO
Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
y:M
Ml_ c&G7t機動同盟 Gundam HK那麼你....
作者:
P167lyf 時間: 2011-7-12 18:11
下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生...."{&XaD3j+H3C$k
=======================================================
p yFi"UhT5B
Cg @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算== 。 。 。
作者:
Edward01 時間: 2011-7-12 20:09
原帖由 P167lyf 於 2011-7-12 18:11 發表
"K1w;?CXc下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....本站是一個為了高達而存在的網站rk8@AXm
=======================================================
|I&pG9k
d t本站是一個為了高達而存在的網站死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算== 。 。 。
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3f/A"@ny
比你嫁!咩黎?我講左你打我喎!(香黎)<-睇左冇朋友做T^T
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |