
標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆 [打印本頁]
作者:
sdjkn 時間: 2011-7-12 13:49 標題: 蘋果動新聞--小學雞x腰爆粗罵老豆
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=15423550本站是一個為了高達而存在的網站I@$F5r,M/S
本站是一個為了高達而存在的網站Y@)A
ly,aE:S
佢非常勁呀!!!!!
.h3r#@G~0}Xn本站是一個為了高達而存在的網站
FZ0K/w@ _L O機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 sdjkn 於 2011-7-12 13:50 編輯 ]
作者:
gary1112 時間: 2011-7-12 14:00
佢都唔知個醜的寫架,比人望住仲係度爆粗
作者:
Matthew1997 時間: 2011-7-12 14:05
香港瘋小孩..........GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEuY? t4FlT-p:L n
[youtube]yk5g3zGtoqI[/youtube]
,wg9tUY2n!l本站是一個為了高達而存在的網站他和這個瘋小孩沒有分別。
9S@]6n3SM3|機動同盟 Gundam HKGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE`O5ql.^
[ 本帖最後由 Matthew1997 於 2011-7-12 14:06 編輯 ]
作者:
快馬加鞭1 時間: 2011-7-12 14:31 標題: 回復 #3 Matthew1997 的帖子
Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
作者:
jackson1998 時間: 2011-7-12 16:41
原帖由 快馬加鞭1 於 2011-7-12 14:31 發表
"C V
_2\4S;ttf;R%u本站是一個為了高達而存在的網站Now D小學雞最喜歡講人地係小學雞
m7I eO;nU,t(x!zL機動同盟 Gundam HK那麼你....
作者:
P167lyf 時間: 2011-7-12 18:11
下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....
K1i*r!b#eq/f{zGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE=======================================================
l'?
m
y;b,B死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算== 。 。 。
作者:
Edward01 時間: 2011-7-12 20:09
原帖由 P167lyf 於 2011-7-12 18:11 發表'L5al V#t"^
下...脾氣似足我在公園見到的m9大佬形小學生....機動同盟 Gundam HK*I"zSy%Co/x5d%M
=======================================================GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(e6kNuxf:||A {]
死啦...我要同d小學生入營呀(對住4日呀.....)點算== 。 。 。
www.gundamhk.com z*H&M#Bi6Wg
比你嫁!咩黎?我講左你打我喎!(香黎)<-睇左冇朋友做T^T
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |