
標題: 07年又多左個巴士阿叔 [打印本頁]
作者:
wat.the.fun? 時間: 2007-8-15 13:33 標題: 07年又多左個巴士阿叔
內有粗口
作者:
仁一個 時間: 2007-8-17 19:48
巴士幾時俾飲野-.-?gZCL7J2Q
x2lM2{zmL*B)mF5w"飲"食兩個字加埋=食only 囧
作者:
daniel06 時間: 2007-8-20 11:52
他飲DRUNK了?
v+x+bO2x
-w!lm2l5lEwww.gundamhk.com來個廣州巴士阿叔GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE!Z(Zg/d,QK
$Yj!Qx9T?8|R-Xwww.gundamhk.comhttp://www.youtube.com/watch?v=gbbx1e-G-eQ
z)X@X"N
vJ'k;i(|Ah)x
[ 本帖最後由 daniel06 於 2007-8-20 12:02 編輯 ]
作者:
小奈由季 時間: 2007-8-20 12:31
真多阿叔==
作者:
daniel06 時間: 2007-8-20 13:02
「匕分鐘的影片,中國百年的羞家」
'@U-|D}
J3eWo:k
+obuB9T
f6P_機動同盟 Gundam HK有本書講慨。
作者:
小奈由季 時間: 2007-8-20 14:15
原帖由 daniel06 於 2007-8-20 13:02 發表
0x]I[Wmj0?.g「匕分鐘的影片,中國百年的羞家」GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGED5{(OXq4E
r%S]OyI*nQ有本書講慨。
&Od F bk \[&a機動同盟 Gundam HK匕分鐘
?本站是一個為了高達而存在的網站^,j,pk
Y]o&L@n
個阿叔都唔化既
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |