Board logo

標題: [youtube] justin bieber(Gad mode) [打印本頁]

作者: sdjkn    時間: 2011-5-25 19:49     標題: justin bieber(Gad mode)

http://www.youtube.com/watch?v=BWCVQ09WFZ4
作者: Reagon仔    時間: 2011-5-25 20:24

http://forum.gundamhk.in/viewthread.php?tid=17123&extra=page%3D1
作者: akji47    時間: 2011-5-26 14:30

[youtube]BWCVQ09WFZ4[/youtube]
作者: UniCorn    時間: 2011-5-26 16:49



QUOTE:
原帖由 sdjkn 於 2011-5-25 07:49 PM 發表+fdY0wL/C
justin bieber(Gad mode)G9s1f1z#N7gx
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE&wdI3S"E-l"^\
http://www.youtube.com/watch?v=BWCVQ09WFZ4

.Ie1j
FJr5gi(E?lGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
Gag...
作者: sdjkn    時間: 2011-5-26 19:17     標題: Justin Bieber Baby 惡搞版

http://www.youtube.com/watch?v=OoIhyhge62A&feature=related
作者: UniCorn    時間: 2011-5-26 19:29



QUOTE:
原帖由 sdjkn 於 2011-5-26 07:17 PM 發表
%DNzmM])d$g*J$W)[http://www.youtube.com/watch?v=OoIhyhge62A&feature=related

}?'yC6L$c
你幾時先肯用代碼?機動同盟 Gundam HKKA8v9Q"a(D

5m8h0AdW/X[youtube]OoIhyhge62A[/youtube]
作者: sdjkn    時間: 2011-5-27 19:05

我5know
作者: robotma20    時間: 2011-5-28 20:13     標題: 回復 #6 UniCorn 的帖子

我諗佢成世刀唔會用= =
作者: Reagon仔    時間: 2011-5-28 21:55     標題: 回復 #7 sdjkn 的帖子

http://forum.gundamhk.in/viewthr ... &extra=page%3D1
*q        |B#\/HSK本站是一個為了高達而存在的網站
2jXI
Xh.r1T,c,Fwww.gundamhk.com
反撚省下
作者: robotma20    時間: 2011-5-29 13:06     標題: 回復 #7 sdjkn 的帖子

你唔識貼片就米鬼開POST LA 你




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0