Board logo

標題: [youtube] 馬會執得喇! [打印本頁]

作者: 0083    時間: 2011-5-8 14:49     標題: 馬會執得喇!

[youtube]hU3mEFQYuBQ&feature[/youtube]
作者: UniCorn    時間: 2011-5-8 15:11     標題: 回復 #1 0083 的帖子

咁 hard sell...本站是一個為了高達而存在的網站3~$p(R4\}&n$L)\$}
B

信佢都 on 8+1
作者: 就是小米    時間: 2011-5-8 16:55

大陸口音高官,我比爆趣 [sosad]
作者: erfd123    時間: 2011-5-8 17:17


作者: fing頭小吉    時間: 2011-5-8 23:40

首先頭兩條友講野=背稿
*P
hh^'O-pFwww.gundamhk.com
然後紅色衫果個女人,佢講野佢既動作A-B機動同盟 Gundam HKO(Kv0N(V
估號碼果陣唔駛諗啦,一定係錄段派彩落黎然後再重播
?rIT.k3M&Zi8T_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE現場觀眾d臨記,十成十係某些大會cut出黎
作者: satzuna    時間: 2011-5-9 19:06

最尾一段網址變成369885了(攤手




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0