Board logo

標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~ [打印本頁]

作者: UniCorn    時間: 2011-3-8 16:37     標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~

http://player.youku.com/player.php/sid/XMTc4Mzc0Njg4/v.swf
:f9`-KPw z機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HK/M8U.`        kAv6FD
無言以對...
2{0|/Z^{)L'K
'Z#Pi,b*Bc+Ep[ 本帖最後由 UniCorn 於 2011-5-3 01:50 編輯 ]
作者: laukwunyin    時間: 2011-3-8 17:00     標題: 回復 #1 UniCorn 的帖子

是泊車不是停車
作者: UniCorn    時間: 2011-3-8 17:10



QUOTE:
原帖由 laukwunyin 於 2011-3-8 05:00 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站!Zkt$C-m7h/r&F&N7U
是泊車不是停車

| c/s.xb機動同盟 Gundam HKoh...我直接copy無留意
作者: laukwunyin    時間: 2011-3-8 17:21     標題: 回復 #3 UniCorn 的帖子

老實講 片中的情況響內地未算神奇 用粉筆畫都過到關先叫神奇
作者: Edward01    時間: 2011-3-8 18:09

我咩都睇唔到喎- -
B,[(NM2`U死左LINE?
作者: UniCorn    時間: 2011-3-8 18:12



QUOTE:
原帖由 Edward01 於 2011-3-8 06:09 PM 發表
z7q\H;b"C
Tw本站是一個為了高達而存在的網站
我咩都睇唔到喎- -
+^!MH        mS%vwww.gundamhk.com死左LINE?

!Ox1h%|t ZU~GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係我睇到喎...
作者: mebius    時間: 2011-3-8 18:17     標題: 死左


作者: UniCorn    時間: 2011-3-8 18:23



QUOTE:
原帖由 mebius 於 2011-3-8 06:17 PM 發表
J3Pw*b*C7d/I本站是一個為了高達而存在的網站

本站是一個為了高達而存在的網站 _yv
Y~+m]$~

我之前用window media player,而家用real player 到我睇唔到 - -www.gundamhk.comr*~B{}
m

你試下而家睇唔睇到
;_4^&@q,v
f

2RqWKsz9ul X+O8I$R)Kr
--------------------------------------------------------------------------------------------------GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE!c%J(vR]        H$R9[
post link 算...本站是一個為了高達而存在的網站/W/m0O.r2e7Q gU
www.gundamhk.com9M)QA+W[(m
[ 本帖最後由 UniCorn 於 2011-3-8 18:24 編輯 ]
作者: laukwunyin    時間: 2011-3-8 18:24

看不到的請到這裡↓www.gundamhk.comP$u0k
sQ;t5P!|~

http://v.youku.com/v_show/id_XMTc4Mzc0Njg4.html
作者: Amuro    時間: 2011-3-8 18:24     標題: 看看同盟人怎麼貼片,大開眼界~

 
(m.z3{'H^ ZQ#DL本站是一個為了高達而存在的網站%U'nv(}e
Y)v

www.gundamhk.comr0_,E)?p9R})Q        J"M
無言以對...




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0