
標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~ [打印本頁]
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 16:37 標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~
http://player.youku.com/player.php/sid/XMTc4Mzc0Njg4/v.swf
:f9`-KPwz機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HK/M8U.` kAv6FD
無言以對...
2{0|/Z^{)L'K
'Z#Pi,b*Bc+Ep[ 本帖最後由 UniCorn 於 2011-5-3 01:50 編輯 ]
作者:
laukwunyin 時間: 2011-3-8 17:00 標題: 回復 #1 UniCorn 的帖子
是泊車不是停車
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 17:10
原帖由 laukwunyin 於 2011-3-8 05:00 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站!Zkt$C-m7h/r&F&N7U
是泊車不是停車
|c/s.xb機動同盟 Gundam HKoh...我直接copy無留意
作者:
laukwunyin 時間: 2011-3-8 17:21 標題: 回復 #3 UniCorn 的帖子
老實講 片中的情況響內地未算神奇 用粉筆畫都過到關先叫神奇
作者:
Edward01 時間: 2011-3-8 18:09
我咩都睇唔到喎- -
B,[(NM2`U死左LINE?
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 18:12
原帖由 Edward01 於 2011-3-8 06:09 PM 發表
z7q\H;b"C
Tw本站是一個為了高達而存在的網站我咩都睇唔到喎- -
+^!MH mS%vwww.gundamhk.com死左LINE?
!Ox1h%|t ZU~GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係我睇到喎...
作者:
mebius 時間: 2011-3-8 18:17 標題: 死左

作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 18:23
原帖由 mebius 於 2011-3-8 06:17 PM 發表