Board logo

標題: [youtube] 忐忑 [打印本頁]

作者: noddytse2000    時間: 2011-2-19 22:27     標題: 忐忑

忐忑...
X]4A(w)y8_        u h![本站是一個為了高達而存在的網站憤怒鳥版
7I7E:cW)u機動同盟 Gundam HKhttp://www.youtube.com/watch?v=c5Q_pgMqrgA
yffHz        L"j/O(w肥仔版
(d I$Zz x(qhttp://www.youtube.com/watch?v=DiC12FUf3_U
)HsX:\g.vD%Z
m2lP2O_Kl
3|I2O}2A機動同盟 Gundam HK
'dV,h&y@        oF)N1M`[ 本帖最後由 noddytse2000 於 2011-3-11 20:52 編輯 ]
作者: Amuro    時間: 2011-2-19 22:33

烈士的忠告 : 千奇咪撚買
作者: keroroEX    時間: 2011-2-19 22:34     標題: 回復 #2 Amuro 的帖子

你唔好早撚D講
d uO!utl,^7N'R本站是一個為了高達而存在的網站======================GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEP0C+fME4nm
得我地買左....
X7[4wgh%D }lGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE機動同盟 Gundam HKd'y4n LtS~K$M0P Nw
[ 本帖最後由 keroroEX 於 2011-2-19 22:35 編輯 ]
作者: Amuro    時間: 2011-2-19 22:36     標題: 回復 #3 keroroEX 的帖子

我見到有1條友肯買我先買埋
X'i3Tu
\
Q~!OS]
想講 條片咪又係同其他短片一樣價值  唔值錢
-}5X4`&R~{wYwww.gundamhk.comA&p)b`gu{.xKb7ew
何況我已經睇過...
作者: Amuro    時間: 2011-2-19 22:37

...diu原來條友on9架
sI+d^9J;Z
J^本站是一個為了高達而存在的網站
http://forum.gundamhk.in/redirect.php?tid=37858&goto=newpostwww.gundamhk.com([:l A c9q7RYwL[
乜能post都要比錢
作者: keroroEX    時間: 2011-2-20 11:11



QUOTE:
原帖由 Amuro 於 19/2/2011 10:37 PM 發表
c&x7G8VA3|Lf/d機動同盟 Gundam HK...diu原來條友on9架
B}*dC;c8VT        O本站是一個為了高達而存在的網站http://forum.gundamhk.in/redirect.php?tid=37858&goto=newpost
H kEo5Q-fIw本站是一個為了高達而存在的網站乜能post都要比錢

本站是一個為了高達而存在的網站'uR!A3SoR;D1z
金錢 30 盟幣
Xu,H(M&R
CDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
存款 230 盟幣Rx3{-x
~5j

好快lo




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0