Board logo

標題: 大埔青年當街換'野'重要大喊粗口!!! [打印本頁]

作者: 十真    時間: 2007-8-9 00:11     標題: 大埔青年當街換'野'重要大喊粗口!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fxXNuMcEOUQ
作者: louislee2815    時間: 2007-8-9 09:34

你咪洗板啦
作者: counter-sam    時間: 2007-8-9 14:01

咁多片都係粗口既= =
作者: kkkkk    時間: 2007-8-9 14:12



QUOTE:
原帖由 counter-sam 於 2007-8-9 14:01 發表
&V pz2F3h"uGcA2VY本站是一個為了高達而存在的網站咁多片都係粗口既= =

(d$A%G)Z/Xwww.gundamhk.com粗口又點呀
作者: 十真    時間: 2007-8-9 14:44

你吹咩!係咪唔洗得板先!
作者: fing頭小吉    時間: 2007-8-9 17:14

係囉,
;a^'N.R~/[h1j本站是一個為了高達而存在的網站你好賤,機動同盟 Gundam HK-S"Bq| G(~
洗版去串區
作者: 十真    時間: 2007-8-9 17:53

唔去呀!你吹咩
作者: fing頭小吉    時間: 2007-8-9 20:10

串區在那裡,
Q#` vK3U:o6l        u

要串就去串
作者: Justice    時間: 2007-8-9 20:24



QUOTE:
原帖由 十真 於 C.E.18/5 17:53 發表
k B0Oe#^機動同盟 Gundam HK唔去呀!你吹咩

2_ MN-c
|(y^?/x h本站是一個為了高達而存在的網站

        s0m?[:J:ge$Km@OT你洗版了
作者: 十真    時間: 2007-8-10 12:01

洗你老母呀
作者: kkkkk    時間: 2007-8-10 13:59



QUOTE:
原帖由 十真 於 2007-8-10 12:01 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEk!gSn'p._
洗你老母呀

www.gundamhk.com/F5X*o
i2urV?

去串既去串區串啦
作者: cokp    時間: 2007-8-10 14:08

佢將起youtube果d片一個一個咁放曬出黎.又唔一次過放曬.真係幾9
作者: a721wch    時間: 2007-8-10 14:35

幾位唔好呃分




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0