Board logo

標題: 北角渣華道街市路口集體打交 [打印本頁]

作者: 呀叮    時間: 2010-12-8 21:28     標題: 北角渣華道街市路口集體打交

http://www.youtube.com/watch?v=7RH-r-bvBks
+G\X-F-k.V0G&Cy-I1y'~ Po%qVAd
成班飛仔好似竉物小精靈咁..整係識講屌老_
m+cc1II係d飛仔要打幼淆...
Py
t9dL[a1lc7{
淆完幼唔夠打,x-t7z-n mf$?D8N
打完幼淆走......
作者: aidan10896    時間: 2010-12-8 21:34

肥仔不停仆街
作者: 呀叮    時間: 2010-12-8 21:35


X4]Yf&[Zwww.gundamhk.com爆粗爆到o甘先勁
作者: 0123    時間: 2010-12-8 21:39



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2010-12-8 09:34 PM 發表
.[|G
a^Rk\"t
肥仔不停仆街

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE2Z\LS@J

"U
z;vY2IZT
1:54 仲企唔穩= ="
作者: 型熙    時間: 2010-12-8 23:26

有趣,
1K"w6t"Pax.i*M(c機動同盟 Gundam HK可惜沒有武術交流
作者: Justice    時間: 2010-12-9 21:47

上面個格仔衫勁正
作者: 0123    時間: 2010-12-9 21:53     標題: 回復 #6 Justice 的帖子

淆 底走人= ="




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0