
標題: [youtube] 超人的爛Gag戰鬥法 [打印本頁]
作者:
keroroEX 時間: 2010-11-27 18:01 標題: 超人的爛Gag戰鬥法
[youtube]y2UScLwv8FE[/youtube]
作者:
乜口 時間: 2010-11-27 18:34
我記得呢集!
D$J
c |r*y*WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE麥斯比隻怪獸洗左腦唔記得點戰鬥
\^FWg1a3](ywww.gundamhk.com最搞野係隻怪獸仲企(?)定定睇佢做show
作者:
jackle813 時間: 2010-11-27 18:43 標題: 回復 #1 keroroEX 的帖子
睇完o左....有集咁ge野咩?
作者:
laukwunyin 時間: 2010-11-27 18:46
原帖由 jackle813 於 2010-11-27 18:43 發表本站是一個為了高達而存在的網站H;W2cz:n;VL}
睇完o左....有集咁ge野咩?
#P;V+KU v,k7r}R本站是一個為了高達而存在的網站有+Ln9jjMKJ
a
仲有別一集冇咁好笑的
作者:
S+D=SD 時間: 2010-11-28 08:35
o左
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |