Board logo

標題: Jumbo有趣短片網 [打印本頁]

作者: a721wch    時間: 2007-8-7 21:21     標題: Jumbo有趣短片網

http://www.jumbo.32.hk/?28
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-8 16:41

樓主識野喎!本站是一個為了高達而存在的網站8a+w        \`)a*v"r*O*x
l

我都好內冇睇過!
0j2xIn[5^rJ本站是一個為了高達而存在的網站e個綱d野好好笑!
作者: kkkkk    時間: 2007-8-8 16:46



QUOTE:
原帖由 a721wch 於 2007-8-7 21:21 發表
$[6G8Tp-I!~本站是一個為了高達而存在的網站http://www.jumbo.32.hk/?28

W*N P
Ni@:A'Kswww.gundamhk.com
咩網黎...
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-8 17:42



QUOTE:
原帖由 kkkkk 於 2007-8-8 16:46 發表
:G!V1Sl6L本站是一個為了高達而存在的網站*K;w(bA
F]w/R

咩網黎...

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEmhWWb%v1o
4仔網!機動同盟 Gundam HK9K7W+a,wy
Y

信吳信?
作者: a721wch    時間: 2007-8-9 18:55



QUOTE:
原帖由 ~澤西_|-|o 於 2007-8-8 16:41 發表
7`4CY`@w2Bd機動同盟 Gundam HK樓主識野喎!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
Ed&oJzA

我都好內冇睇過!
^'g*Z'Y].y
}c)n
e個綱d野好好笑!

!O4j SYT d#H唔好笑我都唔貼la
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-14 17:56     標題: 回復 #5 a721wch 的帖子

............
作者: a721wch    時間: 2007-8-14 18:38



QUOTE:
原帖由 ~澤西_|-|o 於 2007-8-14 17:56 發表機動同盟 Gundam HK;VkO
o!H!E OPg

............

,b4uWLqL}(YF)xwww.gundamhk.com做乜[............]呀
作者: aidan10896    時間: 2007-8-15 01:07

-.-我一早有啦www.gundamhk.comXZO!b k%Bd
j6y

POST過-..-"
作者: a721wch    時間: 2007-8-15 14:49



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2007-8-15 01:07 發表
^,bz8R8K;f+^fGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE-.-我一早有啦
w'e4L+PN d OPPOST過-..-"

www.gundamhk.com a:ubgB] u(x9A/D7[W.q
舊同盟...Q        Y)\4SH)N
大佬呀
w%kMH-fIT{e3Rm9]-L機動同盟 Gundam HK而家係新同盟呀www.gundamhk.comj/x$c%b0rk#yk
舊ge無哂la
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-19 14:43



QUOTE:
原帖由 a721wch 於 2007-8-14 18:38 發表
uVTY] R!HvVwww.gundamhk.com

b |uja9n8[%~\
做乜呀

`T[V:O吳.........得嫁咩?
作者: 炎帝    時間: 2007-8-19 15:54

4仔網
作者: 炎帝    時間: 2007-8-19 15:55     標題: 4仔網

:time: 4仔網
作者: a721wch    時間: 2007-8-20 19:11

你呃乜野post啊
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-25 22:24

呃post- -GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEirf1Ip8?'v8Y
我都國呃post吳係禁好
作者: a721wch    時間: 2007-8-27 13:49



QUOTE:
原帖由 ~澤西_|-|o 於 2007-8-25 22:24 發表www.gundamhk.comSIf        n2}"b^m4e1[
呃post- -
k-D%I9Ya#{*r)^ hvwww.gundamhk.com我都國呃post吳係禁好

%H
j1@?(kf%`ef
不嬲都係架la
作者: ~澤西_|-|o    時間: 2007-8-28 13:00



QUOTE:
原帖由 a721wch 於 2007-8-27 13:49 發表,d"hH
Q"^?P0b H

._nyP9Rt#_b
不嬲都係架la

本站是一個為了高達而存在的網站G7V0z,A"dD6O
我都認同




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0