Board logo

標題: [港台] 唔好意思 [打印本頁]

作者: mebius    時間: 2010-10-17 20:30     標題: [港台] 唔好意思

[youtube]1Ir8xyWDuVM[/youtube]
^mkW&l,o

www.gundamhk.com Ccy I        mg
政府真係唔好意思
gb2T|wY_ B1[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0w1v7of lG7|#|y"r,{
[ 本帖最後由 mebius 於 2010-10-17 20:35 編輯 ]
作者: Laster    時間: 2010-10-17 20:35     標題: 回復 #1 mebius 的帖子

囧左
*L0FL0d!@Y!^本站是一個為了高達而存在的網站===============
Z6_Hxp"y0S本站是一個為了高達而存在的網站真係好多唔好意思
作者: fing頭小吉    時間: 2010-10-18 00:11

現在的人炒樓不住..."KO3s"\OYB"W
老老實實住公屋算了吧...
作者: aidan10896    時間: 2010-10-18 04:23



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2010-10-18 00:11 發表
4n2uYv C(y W本站是一個為了高達而存在的網站現在的人炒樓不住...
^``LVFwww.gundamhk.com老老實實住公屋算了吧...

本站是一個為了高達而存在的網站!mp,`*k-Yr6p mk
成日買樓買樓,買左又嚴地方唔夠好,買唔到又話貴要政府監管下.
2N"l2|&[%ND本站是一個為了高達而存在的網站 &lKeL}f5K$xe
攪咁多 不如租屋住仲好......




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0