Board logo

標題: 國內翻版高達模型廣告 [打印本頁]

作者: louislee2815    時間: 2007-8-4 18:40     標題: 國內翻版高達模型廣告

http://video.google.com/videopla ... %22+playable%3Atrue
作者: hei    時間: 2007-8-5 18:12

未看就想到小白龍==
作者: 十真    時間: 2007-8-5 18:36

D模型好樣衰呀= =
`Ls*f7A機動同盟 Gundam HKBB模型到好過它
作者: fing頭小吉    時間: 2007-8-5 19:38

我買左E D假野,SXN8n{t/o
好彩冇買自由,
5hQS%Y!c
qGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
我買左雙劍型衝擊
作者: Justice    時間: 2007-8-5 19:46

d武器不同,顏色唔同www.gundamhk.comE
Af'K0M

Jc8Dp6aAG
翻版高達我在香港見過
:V*DI:m;A,iM0q`機動同盟 Gundam HK @:e0z1M/]cuZ
1/144            $10
|l;V|5~&|本站是一個為了高達而存在的網站#q(E3D%iFL[.O3nA
1/144HG        $35GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGENnuz$yHW(]

8M4ULOTwww.gundamhk.com1/100            $65機動同盟 Gundam HK%U S~`5h-fA3j7IZd
-bK%lEz)vR](G9T
1/100MG        $120
作者: 十真    時間: 2007-8-5 21:25

番版到要咁Q貴
作者: kkkkk    時間: 2007-8-5 21:34

D野咁平既
作者: fing頭小吉    時間: 2007-8-6 03:46

我買通天的,
xc;R\n%a]3n8W$}機動同盟 Gundam HK那隻命運也是通天的
作者: Justice    時間: 2007-8-6 10:57



QUOTE:
原帖由 十真 於 C.E.18/5 21:25 發表1t~Ri,cb!dF)\
番版到要咁Q貴

8N
`        @)f%_vQ機動同盟 Gundam HK
3?B!zSO-hGa
唔貴,sf 1/100 $150,番版$60,MG sf$350,番版 $130
作者: 十真    時間: 2007-8-6 11:56

下呀= =
作者: kkkkk    時間: 2007-8-6 15:26

我之係SOGO見到有個有燈光既S-F要700幾蚊
作者: louislee2815    時間: 2007-8-6 17:06



QUOTE:
原帖由 kkkkk 於 2007-8-6 15:26 發表9s5xD,JlH [!V
我之係SOGO見到有個有燈光既S-F要700幾蚊

德田之前有部gp01成千幾啦......
作者: 基拉    時間: 2007-8-30 10:20

all 高達如:決鬥高達 翻版: 決鬥戰士
作者: Justice    時間: 2007-8-30 16:30



QUOTE:
原帖由 基拉 於 C.E.18/5 10:20 發表
$[ R#S nV_本站是一個為了高達而存在的網站all 高達如:決鬥高達 翻版: 決鬥戰士

*bV+c#k?~8o%cw
qwww.gundamhk.com

pa2z[)APk機動同盟 Gundam HK瘟神高達:災難戰士
作者: a721wch    時間: 2007-8-30 20:51



QUOTE:
原帖由 Justice 於 2007-8-30 16:30 發表機動同盟 Gundam HKzP:s Bc-A)VcQ
&PWz3`[ mEE4k)_

yI0W-X!w
[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
瘟神高達:災難戰士

@$[&k-x@g i$A獵殺高達變雷達戰士...機動同盟 Gundam HKn^\pgY
無奈...
作者: Justice    時間: 2007-8-31 08:48



QUOTE:
原帖由 a721wch 於 C.E.18/5 20:51 發表bk
|V:y]cZ


e3g?"cWf-kw9C機動同盟 Gundam HK獵殺高達變雷達戰士...kD-\}a~
J

無奈...

機動同盟 Gundam HK"o1m"I4w!nV:p
s`


*Uk qt9W.c{:uF)uwww.gundamhk.com暴風高達話巨人戰士...囧
作者: louislee2815    時間: 2007-8-31 10:53



QUOTE:
原帖由 Justice 於 2007-8-31 08:48 發表本站是一個為了高達而存在的網站
] EHNB*itD$A[(p-S;H


Hi][d
Yz機動同盟 Gundam HK

5W
NX)c&s9v*p
暴風高達話巨人戰士...囧

www.gundamhk.com4{U"JO!im
機動阿丁.......嘖
作者: a721wch    時間: 2007-8-31 16:33



QUOTE:
原帖由 louislee2815 於 2007-8-31 10:53 發表

VZ)hz.F
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEb7v~
UQ

機動阿丁.......嘖

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE_.p1^G)B5w
還有機動阿 '勁' ......
作者: a721wch    時間: 2007-9-7 15:29



QUOTE:
原帖由 hei 於 2007-8-5 18:12 發表www.gundamhk.com2]FF0TF
未看就想到小白龍==

w1n:@HI"y*}2S
是 '小白' 龍(茶)
作者: louislee2815    時間: 2007-9-8 10:57



QUOTE:
原帖由 a721wch 於 2007-9-7 15:29 發表
"@r1b!t"z7e:Bwww.gundamhk.comU#VzU[
是 '小白' 龍(茶)

z6y^0m U[!EBGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE花名小白目
作者: 基拉    時間: 2007-9-16 16:54

超易砌
作者: singkit1996    時間: 2007-9-16 19:21

閃電成舊黑炭囧




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0