
標題: 國內翻版高達模型廣告 [打印本頁]
作者:
louislee2815 時間: 2007-8-4 18:40 標題: 國內翻版高達模型廣告
http://video.google.com/videopla ... %22+playable%3Atrue
作者:
hei 時間: 2007-8-5 18:12
未看就想到小白龍==
作者:
十真 時間: 2007-8-5 18:36
D模型好樣衰呀= =
`Ls*f7A機動同盟 Gundam HKBB模型到好過它
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-8-5 19:38
我買左E D假野,SXN8n{t/o
好彩冇買自由,
5hQS%Y!c
qGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我買左雙劍型衝擊
作者:
Justice 時間: 2007-8-5 19:46
d武器不同,顏色唔同www.gundamhk.comE
Af'K0M
Jc8Dp6aAG
翻版高達我在香港見過
:V*DI:m;A,iM0q`機動同盟 Gundam HK @:e0z1M/]cu Z
1/144 $10
|l;V|5~&|本站是一個為了高達而存在的網站#q(E3D%iFL[.O3nA
1/144HG $35GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGENnuz$yHW(]
8M4ULOTwww.gundamhk.com1/100 $65機動同盟 Gundam HK%US~`5h-fA3j7IZd
-bK%lEz)vR](G9T
1/100MG $120
作者:
十真 時間: 2007-8-5 21:25
番版到要咁Q貴
作者:
kkkkk 時間: 2007-8-5 21:34
D野咁平既
作者:
fing頭小吉 時間: 2007-8-6 03:46
我買通天的,
xc;R\n%a]3n8W$}機動同盟 Gundam HK那隻命運也是通天的
作者:
Justice 時間: 2007-8-6 10:57
原帖由 十真 於 C.E.18/5 21:25 發表1t~Ri,cb!dF)\
番版到要咁Q貴
8N
` @)f%_vQ機動同盟 Gundam HK3?B!zSO-hGa
唔貴,sf 1/100 $150,番版$60,MG sf$350,番版 $130
作者:
十真 時間: 2007-8-6 11:56
下呀= =
作者:
kkkkk 時間: 2007-8-6 15:26
我之係SOGO見到有個有燈光既S-F要700幾蚊
作者:
louislee2815 時間: 2007-8-6 17:06
原帖由 kkkkk 於 2007-8-6 15:26 發表9s5xD,JlH [!V
我之係SOGO見到有個有燈光既S-F要700幾蚊
德田之前有部gp01成千幾啦......
作者:
基拉 時間: 2007-8-30 10:20
all 高達如:決鬥高達 翻版: 決鬥戰士
作者:
Justice 時間: 2007-8-30 16:30
原帖由 基拉 於 C.E.18/5 10:20 發表
$[R#SnV_本站是一個為了高達而存在的網站all 高達如:決鬥高達 翻版: 決鬥戰士
*bV+c#k?~8o%cw
qwww.gundamhk.com
pa2z[)APk機動同盟 Gundam HK瘟神高達:災難戰士
作者:
a721wch 時間: 2007-8-30 20:51
原帖由 Justice 於 2007-8-30 16:30 發表機動同盟 Gundam HKzP:sBc-A)VcQ
&PWz3`[mEE4k)_
yI0W-X!w
[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE瘟神高達:災難戰士
@$[&k-x@gi$A獵殺高達變雷達戰士...機動同盟 Gundam HKn^\pgY
無奈...
作者:
Justice 時間: 2007-8-31 08:48
原帖由 a721wch 於 C.E.18/5 20:51 發表bk
|V:y]cZ
e3g?"cWf-kw9C機動同盟 Gundam HK獵殺高達變雷達戰士...kD-\}a~
J
無奈...
機動同盟 Gundam HK"o1m"I4w!nV:p
s`
*Ukqt9W.c{:uF)uwww.gundamhk.com暴風高達話巨人戰士...囧
作者:
louislee2815 時間: 2007-8-31 10:53
原帖由 Justice 於 2007-8-31 08:48 發表本站是一個為了高達而存在的網站
] E HNB*itD$A[(p-S;H
Hi][d
Yz機動同盟 Gundam HK
5W
NX)c&s9v*p暴風高達話巨人戰士...囧
www.gundamhk.com4{U"JO!im
機動阿丁.......嘖
作者:
a721wch 時間: 2007-8-31 16:33
原帖由 louislee2815 於 2007-8-31 10:53 發表
VZ)hz.FGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEb7v~
UQ
機動阿丁.......嘖
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE_.p1^G)B5w
還有機動阿 '勁' ......
作者:
a721wch 時間: 2007-9-7 15:29
原帖由 hei 於 2007-8-5 18:12 發表www.gundamhk.com2]FF0TF
未看就想到小白龍==
w1n:@HI"y*}2S
是 '小白' 龍(茶)
作者:
louislee2815 時間: 2007-9-8 10:57
原帖由 a721wch 於 2007-9-7 15:29 發表
"@r1b!t"z7e:Bwww.gundamhk.comU#VzU[
是 '小白' 龍(茶)
z6y^0mU[!EBGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE花名小白目
作者:
基拉 時間: 2007-9-16 16:54
超易砌
作者:
singkit1996 時間: 2007-9-16 19:21
閃電成舊黑炭囧
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |