Board logo

標題: [youtube] 笨大又一呃錢新作:GUNPLA Builders Beginning G [打印本頁]

作者: 某招    時間: 2010-8-14 21:35     標題: 笨大又一呃錢新作:GUNPLA Builders Beginning G

[youtube]KDHniRGqyC0[/youtube]本站是一個為了高達而存在的網站$olgp)q*wy
http://bandai-hobbyproshop.net/gunpla30th/builders.html
U8a|GnY"V!| efwww.gundamhk.comwww.gundamhk.com#p@7A tR
------------------------------------------------------------------------------本站是一個為了高達而存在的網站x4m~2n_*Xxh
同模型狂四郎差5多姐
作者: 甲兒    時間: 2010-8-14 21:40

d高達抄晒- -
`ds8NSX2s
\wZ本站是一個為了高達而存在的網站
又似v高達既高達9uC*C&NQx,VYe]9I4bM
又似na高達既高達
作者: 某招    時間: 2010-8-14 21:43



QUOTE:
原帖由 甲兒 於 2010-8-14 21:40 發表
|8F+fP6N5Z機動同盟 Gundam HKd高達抄晒- -
#TE!_l8`+N又似v高達既高達
4v`u"L        VH3RGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE又似na高達既高達

UyM%\"X/Rn機動同盟 Gundam HKnu gundam?
zz&br)B
Ug本站是一個為了高達而存在的網站
個部真係nu gundam黎
t:f4M
[UGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
改左色姐(10月出
lf/l'~5Mp;B$ve6~ t成個故事講模型同打機姐
作者: keroroEX    時間: 2010-8-14 21:51

超時代 VS = ="
作者: aidan10896    時間: 2010-8-14 21:59

聽講好似得三集
作者: keroroEX    時間: 2010-8-14 22:03     標題: 回復 #5 aidan10896 的帖子

下 = ="www.gundamhk.com5_#m5D8PG!OU/k
X ds8T4tk.~6K+X,Sc
好想睇
作者: S+D=SD    時間: 2010-8-14 23:32

very on8+1
作者: wilson29    時間: 2010-8-14 23:34     標題: 回復 #7 S+D=SD 的帖子

你這個二等兵在說啥~人地放野比你睇~你還在說
作者: fing頭小吉    時間: 2010-8-15 02:10

唔該
/j$x        e,M8YqGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我想講一樣野本站是一個為了高達而存在的網站7@ S~
G(lF#pQqZ4m

gunpla同gundam係兩樣野黎m]0NH.n3w*h"o"}:AC
佢地係同時出既作品本站是一個為了高達而存在的網站y)O&o$e9P`A5B
唔該唔好話邊個抄邊個]XJ_q r*F
r9G

人地用下個腦睇下gunpla 30th
rQ"vs(V機動同盟 Gundam HK各位小學雞用下腦啦,你地個腦食草架?
作者: 某招    時間: 2010-8-15 10:09



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2010-8-15 02:10 發表,j1p&i)L ~,j*Vl)w
唔該
|n%Fok3a/znU本站是一個為了高達而存在的網站我想講一樣野
Hl3H)N
Dhwww.gundamhk.com
gunpla同gundam係兩樣野黎 j)XZ
T:z!~V4f

佢地係同時出既作品機動同盟 Gundam HK|2D!~*v wFr9Ut
唔該唔好話邊個抄邊個7E7x q.J)z2`1w
人地用下個腦睇下gunpla 30th
+tmS.E
GQ-h
各位小學雞用下腦啦,你地個腦食草架?

E1fYk:OSV/e R機動同盟 Gundam HK我想講$mJ$T|1pv
L0A

以前都有模型狂四郎'J)H;^2rp+e$H8e$NY
同埋hi-nu真係hi-nu,改左色姐,最尾個到都有講機動同盟 Gundam HKI-VC G        v,d
其實gunpla只係gundam模型o既英文姐
作者: hei    時間: 2010-8-15 11:31

看了看...心諗:___
作者: anxty    時間: 2010-8-15 13:47     標題: 回復 #9 fing頭小吉 的帖子

同意NxE;b$i\
=============
*^:?
B3[
M^機動同盟 Gundam HK
不知為何之前問同學時,每個人都說gunpla=gundam...(默
作者: 某招    時間: 2010-8-15 14:47



QUOTE:
原帖由 anxty 於 2010-8-15 13:47 發表
n\;` d
h"dw,V4h
同意
;n5B2H-B
u`t本站是一個為了高達而存在的網站
=============
OU B4F9C機動同盟 Gundam HK不知為何之前問同學時,每個人都說gunpla=gundam...(默

w`wImF3u4xw.E
gunpla係模型!
p8q
@&dA,o
其實keroro都成日講ga啦
作者: m18a2    時間: 2010-8-26 20:58

我竟然完全唔知有呢樣作品(石化
_V?ZZQ Q本站是一個為了高達而存在的網站現實有得閒去玩下又係唔錯(茶




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0