
標題: [youtube] (留意片中毒男) 有少女模特兒無視禁令到書展為支持者簽名2010.07.21 [打印本頁]
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-21 17:07 標題: (留意片中毒男) 有少女模特兒無視禁令到書展為支持者簽名2010.07.21
[youtube]1GQPOG3cauA[/youtube]
$v1D{v2~4JiGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE一個字:勁,個男咁都做得出,比多個字佢:服 :126
!z6_+VcO#q
sV2r多謝其他兄弟提醒我 ~ ~ 精華係1:10 ~ ~ 哈
"A.@)J-S nCSVGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
L)d~%M8p+X6B!?]@機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 ncga28657 於 2010-7-21 19:07 編輯 ]
作者:
突擊自由高達! 時間: 2010-7-21 17:09 標題: 回復 #1 ncga28657 的帖子
你要講埋係由1:10開始睇好d
作者:
mebius 時間: 2010-7-21 18:30 標題: 回復 #2 突擊自由高達! 的帖子
超正1:10-1:31最好笑
作者:
keroroEX 時間: 2010-7-21 18:37
冇咩感覺 想噁.
作者:
龍蝦 時間: 2010-7-21 18:58
原帖由 keroroEX 於 2010-7-21 18:37 發表本站是一個為了高達而存在的網站{|i/B.IA#Rl9B
冇咩感覺 想噁.
本站是一個為了高達而存在的網站u)g d;}D
rbk%XFF}/t
n^w
噁咪就係你個感覺Lor囧
作者:
我歌故我在 時間: 2010-7-21 20:26
乸形!!!
作者:
Master 時間: 2010-7-21 21:40
個男既雖然有d娘娘腔a2aZ*n"\$Lg
都好過咸濕佬... 起碼
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-21 21:41 標題: 回復 #7 Master 的帖子
佢隻眼好有問題 
作者:
Master 時間: 2010-7-21 21:44
原帖由
ncga28657 於 2010-7-21 21:41 發表
wwj1C^
cY\佢隻眼好有問題
~&[i3b_本站是一個為了高達而存在的網站mGl&e{X
2hPN,Rp f機動同盟 Gundam HK比呢個更嘔既我都見過唔小啦= = (以前學校有
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-21 22:04 標題: 回復 #9 Master 的帖子
我真係估唔到有人咁大膽,係新聞講呢d野 = =
作者:
Master 時間: 2010-7-21 22:06
原帖由 ncga28657 於 2010-7-21 22:04 發表
!S?#dt|0Z我真係估唔到有人咁大膽,係新聞講呢d野 = =
9WnP\)L
J#t&O(O{k|h)[\本站是一個為了高達而存在的網站呢d人通常自信已經高到去常人達唔到既境界...唔係都唔會係娘娘腔腔..
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-21 22:24 標題: 回復 #11 Master 的帖子
唔知個"口靚"模會有d 咩反應 
作者:
aidan10896 時間: 2010-7-22 15:09
其實成篇野重點
1qx:oz$QGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwV og&[Kc] R7F
就係班靚模 博上位博到出晒鏡,又係會展外開放貨車型式既簽名會, }0UNz?
F"g0n ~6H9kl*]S4`[email protected]完 完 全 全 無 晒 書 展 既 意 思GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkf#zJD
]8s
===================(X]1|Dw,J
7p^.pg#c%K%ewww.gundamhk.com今年動漫 書展 下年動漫 同書展都唔會去,
O y3R:?9d本站是一個為了高達而存在的網站本站是一個為了高達而存在的網站*[UF6`,j
因為應該會變左靚模展 www.gundamhk.com*}P:LsQ^
NI9zz0k機動同盟 Gundam HK屌
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-22 15:13 標題: 回復 #13 aidan10896 的帖子
上年去書展時好多人阻住,以為有咩好野睇搞到郁都唔郁,之後先知靚模黎左,一大班龍友阻住條路,真係好煩 =.=
作者:
Master 時間: 2010-7-22 16:52
原帖由
ncga28657 於 2010-7-21 22:24 發表
c#q5_K6H4@唔知個"口靚"模會有d 咩反應
機動同盟 Gundam HKr,msI0R[1c ]
機動同盟 Gundam HK-pm2A
l-HI;W
"口靚"模當然開心死,有水魚FANS比錢佢賺
作者:
David526 時間: 2010-7-22 18:59
你wing衣都係緊著啦…山點six…www.gundamhk.com"h7ft@@k T
係辣~珍系腰一個偽恤角度去睇囉~
D?7kLeWU&}x'O棟作呀~迷人嘅~eh~迷人嘅動作呀~C9~v9@'eJ.E\
令到人地呵生啦~後日辦刷牙啦…[p*ZarvmO O
系啦…機動同盟 Gundam HK8\q*QZI
[&Gr1H
真係爆佢坐姿呀,棟作,行呀,企呀~樣樣都係~~~~
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-22 19:23 標題: 回復 #16 David526 的帖子
我差d睇唔明 ~ ~ 哈哈本站是一個為了高達而存在的網站'lb5IH9H"E/s
多謝你字幕 
作者:
ncga28657 時間: 2010-7-22 19:27 標題: 回復 #15 Master 的帖子
但係如果"口靚"模一想起佢,佢拿本野黎用"藝術"眼光來錫同觀看個樣 ~ ~ 應該好好笑 
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |