Board logo

標題: [youtube] (留意片中毒男) 有少女模特兒無視禁令到書展為支持者簽名2010.07.21 [打印本頁]

作者: ncga28657    時間: 2010-7-21 17:07     標題: (留意片中毒男) 有少女模特兒無視禁令到書展為支持者簽名2010.07.21

[youtube]1GQPOG3cauA[/youtube]
$v1D{v2~4JiGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE一個字:勁,個男咁都做得出,比多個字佢:服 :126
!z6_+VcO#q
sV2r
多謝其他兄弟提醒我 ~ ~ 精華係1:10 ~ ~ 哈
"A.@)J-S        nCSVGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
L)d~%M8p+X6B!?]@機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 ncga28657 於 2010-7-21 19:07 編輯 ]
作者: 突擊自由高達!    時間: 2010-7-21 17:09     標題: 回復 #1 ncga28657 的帖子

你要講埋係由1:10開始睇好d
作者: mebius    時間: 2010-7-21 18:30     標題: 回復 #2 突擊自由高達! 的帖子

超正1:10-1:31最好笑
作者: keroroEX    時間: 2010-7-21 18:37

冇咩感覺 想噁.
作者: 龍蝦    時間: 2010-7-21 18:58



QUOTE:
原帖由 keroroEX 於 2010-7-21 18:37 發表本站是一個為了高達而存在的網站{|i/B.IA#Rl9B
冇咩感覺 想噁.

本站是一個為了高達而存在的網站u)g d;}D
rbk%XFF}/t
n^w

噁咪就係你個感覺Lor囧
作者: 我歌故我在    時間: 2010-7-21 20:26

乸形!!!
作者: Master    時間: 2010-7-21 21:40

個男既雖然有d娘娘腔a2aZ*n"\$L g
都好過咸濕佬... 起碼
作者: ncga28657    時間: 2010-7-21 21:41     標題: 回復 #7 Master 的帖子

佢隻眼好有問題
作者: Master    時間: 2010-7-21 21:44



QUOTE:
原帖由 ncga28657 於 2010-7-21 21:41 發表
wwj1C^
c Y\
佢隻眼好有問題

~&[i3b_本站是一個為了高達而存在的網站 mGl&e{X

2hPN,Rp        f機動同盟 Gundam HK比呢個更嘔既我都見過唔小啦= = (以前學校有
作者: ncga28657    時間: 2010-7-21 22:04     標題: 回復 #9 Master 的帖子

我真係估唔到有人咁大膽,係新聞講呢d野 = =
作者: Master    時間: 2010-7-21 22:06



QUOTE:
原帖由 ncga28657 於 2010-7-21 22:04 發表
!S?#dt|0Z我真係估唔到有人咁大膽,係新聞講呢d野 = =

9Wn P\)L

J#t&O(O{k|h)[\本站是一個為了高達而存在的網站呢d人通常自信已經高到去常人達唔到既境界...唔係都唔會係娘娘腔腔..
作者: ncga28657    時間: 2010-7-21 22:24     標題: 回復 #11 Master 的帖子

唔知個"口靚"模會有d 咩反應
作者: aidan10896    時間: 2010-7-22 15:09

其實成篇野重點
1qx:oz$QGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwV og&[Kc]R7F
就係班靚模 博上位博到出晒鏡,又係會展外開放貨車型式既簽名會,        }0UNz?

F"g0n~6H9kl*] S4`[email protected]完 完 全 全 無 晒 書 展 既 意 思GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkf#zJ D
]8s

===================(X]1|Dw,J

7p^.pg#c%K%ewww.gundamhk.com今年動漫 書展 下年動漫 同書展都唔會去,

O        y3R:?9d本站是一個為了高達而存在的網站
本站是一個為了高達而存在的網站*[UF6`,j
因為應該會變左靚模展 www.gundamhk.com*}P:LsQ^

NI9z z0k機動同盟 Gundam HK
作者: ncga28657    時間: 2010-7-22 15:13     標題: 回復 #13 aidan10896 的帖子

上年去書展時好多人阻住,以為有咩好野睇搞到郁都唔郁,之後先知靚模黎左,一大班龍友阻住條路,真係好煩 =.=
作者: Master    時間: 2010-7-22 16:52



QUOTE:
原帖由 ncga28657 於 2010-7-21 22:24 發表
c#q5_K6H4@唔知個"口靚"模會有d 咩反應

機動同盟 Gundam HKr,msI0R[1c]
機動同盟 Gundam HK-pm2A
l-HI;W

"口靚"模當然開心死,有水魚FANS比錢佢賺
作者: David526    時間: 2010-7-22 18:59

你wing衣都係緊著啦…山點six…www.gundamhk.com"h7ft@ @k        T
係辣~珍系腰一個偽恤角度去睇囉~
D?7kL e W U&}x'O棟作呀~迷人嘅~eh~迷人嘅動作呀~ C9~v9@'e J.E\
令到人地呵生啦~後日辦刷牙啦… [p*Za rvmO        O
系啦…機動同盟 Gundam HK8\q*QZI
[&Gr1H

真係爆佢坐姿呀,棟作,行呀,企呀~樣樣都係~~~~
作者: ncga28657    時間: 2010-7-22 19:23     標題: 回復 #16 David526 的帖子

我差d睇唔明 ~ ~ 哈哈本站是一個為了高達而存在的網站'lb5IH9H"E/s
多謝你字幕
作者: ncga28657    時間: 2010-7-22 19:27     標題: 回復 #15 Master 的帖子

但係如果"口靚"模一想起佢,佢拿本野黎用"藝術"眼光來錫同觀看個樣 ~ ~ 應該好好笑




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0