Board logo

標題: 超正,買股票既人肯定有同感 [打印本頁]

作者: mebius    時間: 2010-6-18 11:25     標題: 超正,買股票既人肯定有同感

[youtube]7tDVZLjOLoo[/youtube]
0bm*TD*X| \GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEvXJB7x"_"p
[youtube]Cm2S_X9WYe4[/youtube]
0eG C7l0n$OGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE]/`]1wyyh9~b7p"q"Ty
[ 本帖最後由 mebius 於 2010-7-28 20:36 編輯 ]
作者: aidan10896    時間: 2010-6-18 17:26



QUOTE:
原帖由 mebius 於 2010-6-18 11:25 發表www.gundamhk.comxRQ[9E        Sx%r+b
http://www.youtube.com/watch#!v=7tDVZLjOLoo&feature=related
9LFT&Gc[ vwww.gundamhk.comwww.youtube.com/watch?v=Cm2S_X9WYe4

Fn!KbH~
某幾座天價樓 d股民收錯晒風啦




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0