
標題: [youtube] CS神手大決賽 [打印本頁]
作者:
rjacky 時間: 2010-6-11 14:06 標題: CS神手大決賽
[youtube]eKau0S5iKZQ&playnext_from=TL&videos=-bFJDW9v8m8&feature=sub[/youtube]
#f-n5}g9cmawww.gundamhk.com)Q*~H,\,O7@
好正!

作者:
jackle813 時間: 2010-6-11 14:08
同香港d場唔同....而且打果個人好勁!!!
作者:
fing頭小吉 時間: 2010-6-11 16:22
原帖由 jackle813 於 2010/6/11 02:08 PM 發表
sNn.[@YwY7M
[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE同香港d場唔同....而且打果個人好勁!!!
本站是一個為了高達而存在的網站^'D+Oij
css而己
(q(po)qo$ccso只是騙錢騙時間沒創意的複製版本
d
``c8Jw
X5o(scs1.6才是王道!!!
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |