
標題: [youtube] k-on少女同高達00合演 [打印本頁]
作者:
leungjason17 時間: 2010-3-27 22:32 標題: k-on少女同高達00合演
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X8m0CaRGF3Q[/youtube][youtube]X8m0CaRGF3Q[/youtube]O;NM@U2mL&O.Y/F
P
超型
請你們回一下機動同盟 Gundam HK
Swh0]cQ
)hf(Ph!y5^Ad:??
[ 本帖最後由 leungjason17 於 2010-4-1 20:36 編輯 ]
作者:
竹本風鳴 時間: 2010-3-27 23:49
點解會變成咁架?!
作者:
leungjason17 時間: 2010-3-27 23:52 標題: 回復 #3 竹本風鳴 的帖子
邊一方面變成咁架?
作者:
竹本風鳴 時間: 2010-3-27 23:57
原帖由 leungjason17 於 2010-3-27 11:52 PM 發表
%jd5i_(EaV upmwww.gundamhk.com邊一方面變成咁架?
~0HZ'{2^v
合拼左咁樣囉=_=GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEEwA4]z&{8K5Cl
純粹回貼
作者:
aidan10896 時間: 2010-3-28 01:46
老實說.....舊物=[
作者:
Justice 時間: 2010-3-28 09:21
兩樣野完全冇關係
作者:
leungjason17 時間: 2010-3-28 09:52 標題: 回復 #7 Justice 的帖子
合埋一齊咪有關係囉
作者:
anxty 時間: 2010-3-28 11:25
仿真度極高的舊物...
作者:
adrian6800 時間: 2010-3-28 11:35
好假....講真最合得到就係K-ON係"咖洗倉"用機...囧
作者:
a26334788 時間: 2010-3-29 21:06
認同你的講法
作者:
faith1998 時間: 2010-3-30 20:54 標題: 回復 #1 leungjason17 的帖子
段片超型囉!!
作者:
faith1998 時間: 2010-3-30 20:58 標題: 回復 #6 Justice 的帖子
如果冇關係,就唔會合得埋!!
作者:
a26334788 時間: 2010-3-30 21:07
超型,我O咀囉
作者:
faith1998 時間: 2010-3-31 22:57 標題: 超型
http://www.youtube.com/watch?v=BnVAYU8Pcrg 評下啦幫幫手!
作者:
leungjason17 時間: 2010-3-31 23:05 標題: 回復 #14 faith1998 的帖子
開新帖
作者:
faith1998 時間: 2010-3-31 23:46 標題: 回復 #15 leungjason17 的帖子
有問題详?
作者:
faith1998 時間: 2010-3-31 23:47 標題: 回復 #14 faith1998 的帖子
各位評下啦!
作者:
faith1998 時間: 2010-3-31 23:53 標題: 回復 #15 leungjason17 的帖子
發新帖有罪咩?
作者:
木馬號 時間: 2010-4-1 20:24
好正..............
作者:
hei 時間: 2010-4-1 21:12
重點是為什麼會是abs的歌...
作者:
anxty 時間: 2010-4-1 21:17 標題: 回復 #20 hei 的帖子
可能因為果首野好聽掛=_=
作者:
pasu 時間: 2010-4-10 15:47
好正,個BLADE CHORD爆正
一定要DOWNLOAD
作者:
charlieyan 時間: 2010-8-28 23:50
原帖由 anxty 於 2010-4-1 21:17 發表l'v4I
_K:xH
可能因為果首野好聽掛=_=
-Vou#?2Ii本站是一個為了高達而存在的網站明顯
作者:
qazertcvb 時間: 2010-8-29 21:26
超型囉!!!
作者:
Edward01 時間: 2010-9-2 16:59
原帖由 faith1998 於 2010-3-31 23:53 發表
!eM7D.]Y)N\www.gundamhk.com發新帖有罪咩?
www.gundamhk.com;x@3cs3g
X
呢度係人地個話題唔係你既#CU%Ne0XBu
你就自己開新話題`pz\H'xax
呢個話題係討論k-on少女同高達00合演
%o-]Rb4uTy唔係惡狗...
作者:
zplayer 時間: 2011-2-21 21:41
原帖由 faith1998 於 2010-3-30 20:58 發表
b2Ja0b.M$vh2ch"jGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE如果冇關係,就唔會合得埋!!
"[+p)l!W(Tyo"w+z3^
u正因為兩套東西沒關係也合得這麼完整才叫強勁的惡搞
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |