
標題: 我見過最強的太空坦克 [打印本頁]
作者:
ab007509 時間: 2010-3-27 15:46 標題: 我見過最強的太空坦克
http://www.youtube.com/watch?v=0fVEfmlBSd4&feature=related*zpl,C&N0L
加速器+無限飛無限子彈+強化攻擊力
作者:
peterlf2009 時間: 2010-3-27 16:19
部太空坦克咁快
\KP`9K
xB?XSGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE狂放導向飛彈同埋BB
作者:
竹本風鳴 時間: 2010-3-27 19:49
極速傳說。(思)
iVV3n*s5il3}GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.comVi+v3{
_,yY
估唔到強化坦克都咁大殺傷力...
作者:
louislee2815 時間: 2010-3-27 20:33
全99也不是沒可能做到
作者:
adrian6800 時間: 2010-3-27 20:33
好勁...機動性快過00高達...
作者:
anxty 時間: 2010-3-27 20:41 標題: 回復 #4 louislee2815 的帖子
金指??(囧)
作者:
andy 時間: 2010-3-27 20:45
原帖由 anxty 於 2010-3-27 20:41 發表