Board logo

標題: [youtube] 谷胸港女數臭男友 [打印本頁]

作者: edwinlam    時間: 2010-2-12 15:06     標題: 谷胸港女數臭男友

笑死
#C%d[R/ES'z機動同盟 Gundam HKC呀 你會考都冇啦 !?`W rz TYz
[youtube]MgEt8NqypG0[/youtube]
VK#v{X F(d5a)OPS:
!M
c!a*Z
glv(]3h
由於「吳家晴」先生笠水,在此代 post本站是一個為了高達而存在的網站/wo,yE*LN7W6j

0ceSvT0h2T'r機動同盟 Gundam HK我有個 ex,本身佢個人冇乜點,係比較串同中意發小姐貏氣。同埋平胸。
^S;U|j?-K1PsR%EGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.comS1c7qcD*Ftjw
收尾分左手,原因係乜唔講喇,廢事悶親大家。本站是一個為了高達而存在的網站o3bFIt#V
_W

機動同盟 Gundam HK Rppsga z
總之而家發生左一件咁既事。www.gundamhk.com7b)U!]R2m|5J^
本站是一個為了高達而存在的網站Is*D2T1n#V)Lf
就係佢走左去食d唔知乜豐胸藥,之後話自己升左 cup,用 web cam 拍底send 條片泥串鳩我向我示威。*qN!?
BT6\3Do


'h-k'o0f:w&G+s2x8D$Y機動同盟 Gundam HK佢真係串到爆,首次叫我唔好諗住翻卓佢(佢咁臭貏氣真係再卓唔落)講講下仲拉低拉鏈突 出個 bar,
5BN wv        eC0kJ就咁睇,似層層咁,唔知佢用左乜野 pad 定點托,總之肯定經過人工修飾。仲要話自己有 C。GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:s.S f
A{*o2?Qp2K%E

www.gundamhk.com!VlHV(c6_
睇落都似有但好難令人相信,因為根據我經手時既親生體驗就肯定冇可能咁勁。因為本身佢 幾平,只係好似草原上有兩粒石仔咁上下。機動同盟 Gundam HKrbl*Fw4s

hZ!MT/_"J"dwww.gundamhk.com但拍出黎又好似好真咁。4}$l!Q2D#K
)x}R%g        Yb4MD
[ 本帖最後由 edwinlam 於 2010-2-12 15:10 編輯 ]
作者: jtm    時間: 2010-2-12 17:43

有冇人識佢
1k8oE'E ~G!g\)A本站是一個為了高達而存在的網站我唔會再俾你掂我依對C
xym5}q)n&mu2`GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE可能新嗰個有E呢
作者: aidan10896    時間: 2010-2-13 00:13

女人也是看臉優先 其次是身形 再其次才是cup[也有可能三圍
作者: satzuna    時間: 2010-2-13 05:42



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2010-2-13 00:13 發表m_#K%kYH T
女人也是看臉優先 其次是身形 再其次才是cup有可能三圍

(|4]3^A:f:V0Zr
偶倒是對乳量有多少執著,偶似乎不太忍受得到巨乳(思)GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/hbaM hs/{
只要不是巨乳,管他小山丘也好大草原也好都沒差
'@"G8|0n&du        s`嘛~~不過香港育成出來的基本上都沒有嘛(炸)
作者: Zerco    時間: 2010-2-13 10:12

我會考E咁佢有冇ECUP
作者: chanbb1404    時間: 2010-2-20 22:58

你唔比佢摸 米比我x lo
作者: aidan10896    時間: 2010-2-20 23:01



QUOTE:
原帖由 satzuna 於 2010-2-13 05:42 發表
uO.i:QgXyE
IBY6yj        K+XC:H

偶倒是對乳量有多少執著,偶似乎不太忍受得到巨乳(思)
2YV        GC!]Y!O\bgp\+OGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只要不是巨乳,管他小山丘也好大草原也好都沒差-h,Rj;b(x
嘛~~不過香港育成出來的基本上都沒有嘛(炸)

本站是一個為了高達而存在的網站)?@m\`
1次元 =/= 2次元
作者: 星月流恨    時間: 2010-2-20 23:16     標題: 回復 #4 satzuna 的帖子

所以說貧乳至上?
作者: homika﹏小貓    時間: 2010-2-21 02:16

老老實實我想要A
作者: 76867300    時間: 2010-2-21 02:33

沒有笑點我也笑了......
作者: hei    時間: 2010-2-21 02:39



QUOTE:
原帖由 satzuna 於 2010-2-13 05:42 發表/WJMS+L        W/r
|(q/Zi*A;T$q|(a
偶倒是對乳量有多少執著,偶似乎不太忍受得到巨乳(思))A(U
X DODe^Je

只要不是巨乳,管他小山丘也好大草原也好都沒差www.gundamhk.com,f        N:eD6e1WP2C#W
嘛~~不過香港育成出來的基本上都沒有嘛(炸)

5}RT7fBE'{/d
原來老星有這樣的興趣...(筆記)
作者: 76867300    時間: 2010-2-21 03:00



QUOTE:
原帖由 satzuna 於 2010-2-13 05:42 AM 發表機動同盟 Gundam HK.Vth)F;Z
~7`U

toi,g;[?c!a
偶倒是對乳量有多少執著,偶似乎不太忍受得到巨乳(思)
w
V#LH4Bc-Z/t
只要不是巨乳,管他小山丘也好大草原也好都沒差
2w6K0As-Udwww.gundamhk.com嘛~~不過香港育成出來的基本上都沒有嘛(炸)


md y/Uc5^
同感,機動同盟 Gundam HKg4L1|haV1w
但我不是"貧乳至上"                                           
O&c:l._J

                                                                 你這個(消音)控去死吧


作者: satzuna    時間: 2010-2-21 07:43



QUOTE:
原帖由 星月流恨 於 2010-2-20 23:16 發表a4r        I_7TU9HB.O
所以說貧乳至上?

本站是一個為了高達而存在的網站El6I4|LRw0x

QUOTE:
原帖由 hei 於 2010-2-21 02:39 發表
0j\
MS?本站是一個為了高達而存在的網站

k`0Rk9N1sy機動同盟 Gundam HK原來老星有這樣的興趣...(筆記)

本站是一個為了高達而存在的網站Q8{)RJx        E Ci

QUOTE:
原帖由 76867300 於 2010-2-21 03:00 發表
/_ g
j%iQ?)l,tPGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
本站是一個為了高達而存在的網站 TB-T
KhbQ

同感,dZ+_ T;qhVd
但我不是"貧乳至上"                                           
"]A q Y Xwww.gundamhk.com                                    ...

/qViKY Miwww.gundamhk.com什麼釘宮什麼平胸什麼平胸釘宮偶都沒興趣
2H_"^UPU!u(G9q機動同盟 Gundam HK單純的只是不怎麼喜歡巨乳就是了GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE6F&g5S1|k+cc
那東西不合乎偶的美學...(思)
作者: 仁一個    時間: 2010-2-21 10:21     標題: 回復 #13 satzuna 的帖子

俺對乳量沒什麼要求..只要不是凹的就好
yYlDa-r"Cwww.gundamhk.com
-hv lr L?咦?為什麼俺的妻子大部份都是偏貧?
作者: 76867300    時間: 2010-2-21 10:46



QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2010-2-21 10:21 AM 發表
#Tu\1kThz
a/{[機動同盟 Gundam HK
俺對乳量沒什麼要求..只要不是凹的就好www.gundamhk.com_/lQ`!_+rw)WB
R

機動同盟 Gundam HK0w zON@
咦?為什麼俺的妻子大部份都是偏貧?

機動同盟 Gundam HKCD0A] _*O7CR
貧不是問題,www.gundamhk.comXdl(p;iHU.}\{x
你喜歡就可以了
作者: satzuna    時間: 2010-2-23 07:25



QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2010-2-21 10:21 發表
,nR:r^;Q?www.gundamhk.com俺對乳量沒什麼要求..只要不是凹的就好機動同盟 Gundam HKc.UL)YW7Ml*sy._
"zDq%b`;f.a o$}
咦?為什麼俺的妻子大部份都是偏貧?

f-L5^;d]8@n3L;S{
明明就是AA-C之間(思)
作者: 型熙    時間: 2010-7-11 13:19

這樣的女生根本不用放在眼內,分手是非常理性,正確的做法




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0