Board logo

標題: [youtube] (SD高達) 暗影.炫光 前傳 - 00話 [Hope of Darkness 暗光] [打印本頁]

作者: SDF4520    時間: 2010-2-6 09:13     標題: (SD高達) 暗影.炫光 前傳 - 00話 [Hope of Darkness 暗光]

[youtube]-3NUF9GVJf8[/youtube]
/sPg`*Z+P0x1NJg&D本站是一個為了高達而存在的網站
PV6D2o&{IH+U}[ 本帖最後由 SDF4520 於 2010-2-6 10:44 編輯 ]
作者: d567an    時間: 2010-2-6 10:08

你真係SDF
作者: 星BYE星    時間: 2010-2-6 10:14     標題: 回復 #2 d567an 的帖子

你up咩牙
作者: SDF4520    時間: 2010-2-6 10:42

當然,我真係SDF
7Q-wdbEt
p        [GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

b#Nx9Sx{www.gundamhk.com人稱 月面皇者 SDF-Wilson~O ?-cA6TH
2d.W#Da/EV
同時都係 暗光會長,冇得假
作者: anxty    時間: 2010-2-6 16:15     標題: 回復 #1 SDF4520 的帖子

13集未出??
作者: SDF4520    時間: 2010-2-7 10:00



QUOTE:
原帖由 anxty 於 2010-2-6 16:15 發表        U&~C2l.v)p
13集未出??

機動同盟 Gundam HK$|        \*s
k&Ql


5n"\(_8Aj.~G
g5e$wU&R'eV6z'Jwww.gundamhk.com13集拍左,未出 會連埋 14集一次過出本站是一個為了高達而存在的網站
Jwu4S!WA(KX
t?


iO(U1w z8l本站是一個為了高達而存在的網站 \@~*\r1oD
15集 年30之前會出
作者: jtm    時間: 2010-2-7 13:36

有心之作
作者: anxty    時間: 2010-2-7 16:28     標題: 回復 #6 SDF4520 的帖子

哦~...
作者: Zerco    時間: 2010-2-7 16:42     標題: 回復 #1 SDF4520 的帖子

靜係睇你打柱我都睇到訓
作者: leonhk    時間: 2010-2-7 16:54

SDF同我1p1,我係hkt既tigerbilly
作者: kira2008012    時間: 2010-2-10 17:39

可唔可以+我入拍片會
作者: d567an    時間: 2010-2-10 20:09



QUOTE:
原帖由 kira2008012 於 2010-2-10 17:39 發表機動同盟 Gundam HK!z@ e6FK&z
O-A

可唔可以+我入拍片會

機動同盟 Gundam HK%\v*o)c        ~^#t(K.P
暗光係公會黎
作者: 小小羊仔    時間: 2010-2-12 10:33

哦哦 見到女神了(開頭音樂)
iaUI ~ 哦哦 見到哥布林了(中間音樂)\li7t
FD,v+r

哦哦 克依吃光矛了(尾段音樂)
;}4I2[ ?&bMZ本站是一個為了高達而存在的網站
1N9dRFDr;k$@&VGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 小小羊仔 於 2010-2-12 10:38 編輯 ]
作者: SDF4520    時間: 2010-2-12 10:53



QUOTE:
原帖由 小小羊仔 於 2010-2-12 10:33 發表www.gundamhk.com7e'xt+A\%Cv@.R
哦哦 見到女神了(開頭音樂)1B"g i-~        IS+Od
哦哦 見到哥布林了(中間音樂)本站是一個為了高達而存在的網站o/Jj+M ]E
哦哦 克依吃光矛了(尾段音樂)

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE?7y$F"^:Kj0SH

B7r/p4Y+Cy]機動同盟 Gundam HKOB[%M1}C
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7]3t7Z!zV8t[Y&tb'P
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp"AN(D7du
被發現了
作者: aidan10896    時間: 2010-2-13 01:48



QUOTE:
原帖由 SDF4520 於 2010-2-12 10:53 發表www.gundamhk.coml N&TO|,QGY

'pY&` ph a"P
;f1w&H3~"Z*^
W"Cwww.gundamhk.com

M6B.~2xh5X%T

www.gundamhk.comUC;|,~f        F0]H4_
機動同盟 Gundam HK0g w*VRqk;B8z
被發現了

0psok'xa:mGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有少量純音樂既BGM想要,可唔可以俾我@@?
K:_m)GR)ud2Bc[Z高達 純音樂BGM]本站是一個為了高達而存在的網站
AXaZ
]3g        ys` l

[msn:[email protected]]
作者: kira2008012    時間: 2010-2-14 14:47

可唔可以+我入會
作者: 小小羊仔    時間: 2010-2-16 23:20

樓主睇來有玩瑪奇 有d暗光(未睇哂)都係瑪奇音樂
作者: fing頭小吉    時間: 2010-6-16 12:33

公歷全部都是UC和CE...
ONCr0R$jP/@VE完全沒看見一部真正的公歷機~.~
作者: aidan10896    時間: 2010-6-17 16:04



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2010-6-16 12:33 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5kq
@VZ$o6oV

公歷全部都是UC和CE...
#iL(w8Y@#wGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE完全沒看見一部真正的公歷機~.~

4?C&P6TJ!m本站是一個為了高達而存在的網站唔係太明,姐係你想講0083 會出現馬沙既機/FC機之類?@@"




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0