Board logo

標題: [youtube] 笑到我仆街!(2)蜘蛛俠 [打印本頁]

作者: rjacky    時間: 2010-1-16 18:41     標題: 笑到我仆街!(2)蜘蛛俠

[youtube]VlRuC-eVmu4[/youtube]

WT%n!u,om@lGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[youtube]jA7CnDQq0qQ[/youtube]機動同盟 Gundam HK,},z\9kg.N
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
~4m|G5]#w

蜘蛛俠www.gundamhk.com-dNY7\&G

3BA0e~9@FC?!I:ll機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 rjacky 於 2010-1-16 19:01 編輯 ]
作者: ZGF-2107    時間: 2010-1-16 20:26

好似個online仔咁
作者: sammychan54    時間: 2010-1-16 22:36

點會笑到你仆街呀- -
@8l&R#bkt;M-{
X Ywww.gundamhk.com
都唔覺有咩好笑.
m
Hp\ N#[Yv本站是一個為了高達而存在的網站
anyway thz




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0