Board logo

標題: スーパーロボット大戦 [打印本頁]

作者: colin0120    時間: 2007-7-4 16:53     標題: スーパーロボット大戦

http://www.youtube.com/watch?v=xKvWIm8SY6c
OB`8K `a!X
`機動同盟 Gundam HK
http://www.youtube.com/watch?v=qsfvZpGPk08
`
g5~KH        G-C"nwww.gundamhk.com
http://www.youtube.com/watch?v=_RnA4f2jNTU2pQ SXH2N]hti:z
http://www.youtube.com/watch?v=6Dm3M48MvRY
作者: Justice    時間: 2007-7-4 19:37

你想我們睇邊個呢?
作者: Shinn    時間: 2007-7-4 20:27

咩尼????
%P\`6p i%Y/D`P4z-j咩叫大???
作者: Justice    時間: 2007-7-5 13:30


作者: 黑騎士    時間: 2007-7-5 17:59

是ogs耶
B j\~]lF s真的很想玩,可惜沒有ps2
作者: XfireDS    時間: 2007-7-6 12:28



QUOTE:
原帖由 黑騎士 於 2007-7-5 17:59 發表
?$DoV'pp
N-y

是ogs耶
5e PC!}5E ^v[S真的很想玩,可惜沒有ps2

N{2nJ\        Yme too!!
作者: XfireDS    時間: 2007-7-6 12:29



QUOTE:
原帖由 Shinn 於 2007-7-4 20:27 發表
)w*qI YI%q(Lk咩尼????
j{XLK8uST咩叫大???

8c3u
@Fg'X|&v,I'Y

大係細ge相反




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0