Board logo

標題: [youtube] 好想玩番>< [打印本頁]

作者: ZGF-2107    時間: 2010-1-8 23:42     標題: 好想玩番><

[youtube]SViQepWMJKc[/youtube]
D1{;^Z]*z"d*Q#swww.gundamhk.com有無人玩過~
Oyu
w_ k!h3Z
\機動同盟 Gundam HK
我以前叫tt125同絕種大波妹<--5好笑我
B)J%A*gX,mr b本站是一個為了高達而存在的網站有無人見過我~
j+_8F5l o本站是一個為了高達而存在的網站
jb
T3H7q0q)b'Y機動同盟 Gundam HK
[ 本帖最後由 ZGF-2107 於 2010-1-8 23:44 編輯 ]
作者: seed999ok    時間: 2010-1-9 15:48

唉,我都想玩,大陸好似有個叫c4online係一樣的,不過要比錢開ac
作者: xdz    時間: 2010-1-9 15:57

有隻game都幾好玩..係CS ONLINEIBo
c1x8J

有殭屍模式..好HIGHT加..
作者: seed999ok    時間: 2010-1-9 17:02



QUOTE:
原帖由 xdz 於 2010-1-9 15:57 發表
$j!Z$? jt
K&|dU};wGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有隻game都幾好玩..係CS ONLINE
O
y,YB#n`-t
有殭屍模式..好HIGHT加..

zq:{e.\/swww.gundamhk.comCS ONLINE咁多外掛,仲話hight= =
作者: fing頭小吉    時間: 2010-1-10 04:48

話說我cs有e個場
0Q G        C_#ab機動同盟 Gundam HK用cs懷念下hp都好
] os.zU8mYwww.gundamhk.com

QUOTE:
原帖由 xdz 於 2010/1/9 03:57 PM 發表
r!y.\} Vd;z有隻game都幾好玩..係CS ONLINE
}&HW9gy+]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有殭屍模式..好HIGHT加..

www.gundamhk.com/a4xy(C)?k3E
用錢又多外掛的遊戲www.gundamhk.comGq:c:]$v1BYP1s8|B"{%e
倒不如跟我去玩Dcoo CS1.6%ub9S"M,KB
不用錢,有彊屍打,
&d&K#Q^ \qf本站是一個為了高達而存在的網站改mod容易
作者: ZGF-2107    時間: 2010-1-11 11:52

真好運~頭先有個人送左個c4 ac比我XD有得玩lw




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0