標題:
[youtube]
好想玩番><
[打印本頁]
作者:
ZGF-2107
時間:
2010-1-8 23:42
標題:
好想玩番><
[youtube]SViQepWMJKc[/youtube]
D1{;^Z]*z"d*Q#swww.gundamhk.com
有無人玩過~
Oyu
w_ k!h3Z
\機動同盟 Gundam HK
我以前叫tt125同絕種大波妹<--5好笑我
B)J%A*gX,mr b本站是一個為了高達而存在的網站
有無人見過我~
j+_8F5lo本站是一個為了高達而存在的網站
jb
T3H7q0q)b'Y機動同盟 Gundam HK
[
本帖最後由 ZGF-2107 於 2010-1-8 23:44 編輯
]
作者:
seed999ok
時間:
2010-1-9 15:48
唉,我都想玩,大陸好似有個叫c4online係一樣的,不過要比錢開ac
作者:
xdz
時間:
2010-1-9 15:57
有隻game都幾好玩..係CS ONLINE
IBo
c1x8J
有殭屍模式..好HIGHT加..
作者:
seed999ok
時間:
2010-1-9 17:02
QUOTE:
原帖由
xdz
於 2010-1-9 15:57 發表
$j!Z$?jt
K&|d U};wGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有隻game都幾好玩..係CS ONLINE
O
y,YB#n `-t
有殭屍模式..好HIGHT加..
zq:{e.\/swww.gundamhk.com
CS ONLINE咁多外掛,仲話hight= =
作者:
fing頭小吉
時間:
2010-1-10 04:48
話說我cs有e個場
0QG C_#ab機動同盟 Gundam HK
用cs懷念下hp都好
] os.zU8mYwww.gundamhk.com
QUOTE:
原帖由
xdz
於 2010/1/9 03:57 PM 發表
r!y.\} Vd;z
有隻game都幾好玩..係CS ONLINE
}&HW9gy+]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有殭屍模式..好HIGHT加..
www.gundamhk.com/a4xy(C)?k3E
用錢又多外掛的遊戲
www.gundamhk.comGq:c:]$v1BY P1s8|B"{%e
倒不如跟我去玩Dcoo CS1.6
%ub9S"M,KB
不用錢,有彊屍打,
&d&K#Q ^ \qf本站是一個為了高達而存在的網站
改mod容易
作者:
ZGF-2107
時間:
2010-1-11 11:52
真好運~頭先有個人送左個c4 ac比我XD有得玩lw
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0