Board logo

標題: [youtube] 打劫銀行我話事! [打印本頁]

作者: rjacky    時間: 2010-1-7 20:38     標題: 打劫銀行我話事!

[youtube]XR1nQnK4grI[/youtube]機動同盟 Gundam HKah3h:EP!q        MB"T

iYt{&s
V!]8amwww.gundamhk.com
支M4好正!
作者: 星月流恨    時間: 2010-1-7 21:26

1次感染1粒子彈...?
4a"J
zI!oh+u:x

~2_        |B$[_.z%i0\www.gundamhk.com我點解好似睇緊人玩l4d...orz
作者: fing頭小吉    時間: 2010-1-8 02:08

都係m16同g3正d
4AlM:qClE@機動同盟 Gundam HK打劫用ak夠晒玩@Zl PP%b?HG
邊個電視台拍,
#MIaS"n{5m本站是一個為了高達而存在的網站劫匪用m4咁有米==?
作者: jtm    時間: 2010-1-8 18:38

長毛最後去左邊?




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0