Board logo

標題: [youtube] 好好笑! [打印本頁]

作者: rjacky    時間: 2009-12-30 12:39     標題: 好好笑!

[youtube]CRm7yuVWM-A[/youtube]
@W GP-@1{x
4nO        H-v5g^E機動同盟 Gundam HKlol
作者: anxty    時間: 2009-12-30 12:50     標題: 回復 #1 rjacky 的帖子

射d熊仔果個係邊個??
作者: rjacky    時間: 2009-12-30 12:56     標題: 你5知?



QUOTE:
原帖由 anxty 於 2009-12-30 12:50 發表
e:T+V/H:A.\ZB射d熊仔果個係邊個??

機動同盟 Gundam HKPOm|5w3^ u2R)m
f


Qf6H @&h-D~0ct
BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
鐵血戰士囉!
作者: 基拉•大和    時間: 2009-12-30 12:56

o..... 好笑.....
作者: ZGF-2107    時間: 2009-12-30 18:25

咩熊仔泥~好q~




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0