Board logo

標題: [youtube] 崔世安的普通話(字幕版) [打印本頁]

作者: ZGF-2107    時間: 2009-12-23 20:02     標題: 崔世安的普通話(字幕版)

[youtube]XwOemRiuO5A[/youtube]
作者: anxty    時間: 2009-12-23 20:06     標題: 回復 #1 ZGF-2107 的帖子

我頂唔順啦...........................................................................................................................................................................................哈哈哈哈哈...............(喪笑mode!ON!!!)
作者: 小軒    時間: 2009-12-23 20:12


(c9DB,hZ0c@,hF機動同盟 Gundam HK大檸樂啦!請著個唔識講普通話既TIM。GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$d C1D|!Q9r(HV}.G
你到底噏乜肯野呀?

作者: homika﹏小貓    時間: 2009-12-23 20:20

我的普通話還比他的好 =]
作者: sck01    時間: 2009-12-23 20:47

哇哈哈
;m M$UX J*k%Q8xwww.gundamhk.com笑死我la
O+yO-{8U"W機動同盟 Gundam HK哈哈哈
]/SxK#d{.Ju(S機動同盟 Gundam HK條友普通話都5識講.i4bFES"~)k$Si
哈哈哈~~~~~~~~~~
作者: 李浩維1997    時間: 2009-12-23 23:24

好KAI呀!!= =
作者: kongpingkwan    時間: 2009-12-30 21:17

好正
t@1@6W
\B機動同盟 Gundam HK
我都用緊做ringtone(講真)
作者: anxty    時間: 2009-12-30 21:48     標題: 回復 #5 sck01 的帖子

我都唔識講=_="




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0