
標題: 大家有冇睇過呢?聽聞是Seed系列的特典唷 [打印本頁]
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2007-6-26 20:35 標題: 大家有冇睇過呢?聽聞是Seed系列的特典唷
特典1:機動同盟 Gundam HKa5cwK@m
!^] [2o!d'xQk
http://www.youtube.com/watch?v=_CPg8anu1xw本站是一個為了高達而存在的網站b3Av6K kw&F:ju
%ulZhp0us!g
特典2:Q5Rs5C#^;y_
e6t[x&W-W5S#Rqt.rphttp://www.youtube.com/watch?v=6 ... related&search=e#[!K.~s:O;t'?
?A(V%].eT)p
是說伊扎古的. \ / .總覺得他倆好可憐呢= =GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%p!^0p"frA9FBo1I(_
雖然沒有字幕,但相信大家也看得懂吧
作者:
帕米爾 時間: 2007-6-27 10:04
高達嫉妬接觸編??橙色狗仔冇晒反應!e札古比班狗仔咬到爆江!又比比佢個fd射,又撞到爆江GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE([nWiS.U+LY8[;a
Jt'|
{O1dKGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 帕米爾 於 2007-6-27 10:11 編輯 ]
作者:
征服者 時間: 2007-6-27 15:00
幾好笑 不過唔明佢講咩 有字幕就好啦
作者:
HIKARU 時間: 2007-7-1 00:16
It is so funny
作者:
colin0120 時間: 2007-7-1 07:31

作者:
Justice 時間: 2007-7-1 09:42

作者:
黑騎士 時間: 2007-7-1 10:53
感謝樓主了~
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2007-7-1 11:21
原帖由 黑騎士 於 2007-7-1 10:53 發表
?5jE/`3Awww.gundamhk.com感謝樓主了~
'l5F_D yj'X
rz!h-iMi`B不用謝啦,好東西就是要分享嘛,不要像你上面那兩位呃post就可以了
作者:
黑騎士 時間: 2007-7-1 13:14
原帖由 藍色鎮魂曲 於 2007-7-1 11:21 發表%r-{@#`#{5Sl
bU{1]%q0k]eDwww.gundamhk.com6z
dRp'moe$M/C
c
不用謝啦,好東西就是要分享嘛,不要像你上面那兩位呃post就可以了