
標題: [youtube] 5知咩game,但好正! [打印本頁]
作者:
rjacky 時間: 2009-11-25 19:39 標題: 5知咩game,但好正!
[youtube]tXFgA71qpEQ&feature=sub[/youtube]
)H}5uhG7i!eT本站是一個為了高達而存在的網站
:XW'KJ
W-Aw{www.gundamhk.com5錯!最好HD播放!
作者:
Reagon仔 時間: 2009-11-25 19:53
CALL OF DUTY4www.gundamhk.com;dz I2J'b?"E*g
中文(好似係港譯):使命召喚
作者:
Zerco 時間: 2009-11-25 21:35
寫住cod4都唔知咩game
作者:
小軒 時間: 2009-11-25 21:37
原帖由 Zerco 於 2009-11-25 21:35 發表www.gundamhk.comQ)VN9o9H
寫住cod4都唔知咩game
機動同盟 Gundam HK#J*pS4M'xode
世界的重點
作者:
Reagon仔 時間: 2009-11-25 23:11
原帖由 Zerco 於 2009-11-25 21:35 發表fv~0\"{_-qY
寫住cod4都唔知咩game
~ xg~Z7xQ2jzwww.gundamhk.com
.W3l%y2] {(w0PGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
o}bN1`&K9o機動同盟 Gundam HK H9T4Yr/~4w;Qq#k
請勿歧視弱能人士
作者:
XDkiller 時間: 2009-11-30 21:09
COD4
now COD6 la out
作者:
小小羊仔 時間: 2009-12-1 11:16
原帖由
XDkiller 於 2009-11-30 21:09 發表
nza7L"ffCOD4

now COD6 la out
{9^8ml9IGr'@A2kG
人地玩cod4唔等於人地out 就好似出左cso都仲有人玩cs1.6咁
作者:
神樣之人 時間: 2009-12-1 12:45
原帖由
XDkiller 於 2009-11-30 21:09 發表
MN.G6CDCOD4

now COD6 la out
v*p{7N
b r5X
依家夠出左psp go啦,咁你覺得依家玩1000果d係唔係out?
作者:
星月流恨 時間: 2009-12-1 23:34 標題: 回復 #8 神樣之人 的帖子
PSP 1000 X
-k3YoMsRxy4roGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEPS O
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |