Board logo

標題: [youtube] 5知咩game,但好正! [打印本頁]

作者: rjacky    時間: 2009-11-25 19:39     標題: 5知咩game,但好正!

[youtube]tXFgA71qpEQ&feature=sub[/youtube]
)H}5uhG7i!eT本站是一個為了高達而存在的網站
:XW'K J
W-Aw{www.gundamhk.com
5錯!最好HD播放!
作者: Reagon仔    時間: 2009-11-25 19:53

CALL OF DUTY4www.gundamhk.com;dz        I2J'b?"E*g
中文(好似係港譯):使命召喚
作者: Zerco    時間: 2009-11-25 21:35

寫住cod4都唔知咩game
作者: 小軒    時間: 2009-11-25 21:37



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2009-11-25 21:35 發表www.gundamhk.comQ)VN9o9H
寫住cod4都唔知咩game

機動同盟 Gundam HK#J*pS4M'xode
世界的重點
作者: Reagon仔    時間: 2009-11-25 23:11



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2009-11-25 21:35 發表f v~0\"{_-qY
寫住cod4都唔知咩game

~        xg~Z7xQ2jzwww.gundamhk.com
.W3l%y2]        {(w0PGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
o}bN1`&K9o機動同盟 Gundam HK H9T4Yr/~4w;Qq#k
請勿歧視弱能人士
作者: XDkiller    時間: 2009-11-30 21:09

COD4   now COD6 la out
作者: 小小羊仔    時間: 2009-12-1 11:16



QUOTE:
原帖由 XDkiller 於 2009-11-30 21:09 發表
nza7L"ffCOD4   now COD6 la out

{9^8ml9IGr'@A2kG
人地玩cod4唔等於人地out 就好似出左cso都仲有人玩cs1.6咁
作者: 神樣之人    時間: 2009-12-1 12:45



QUOTE:
原帖由 XDkiller 於 2009-11-30 21:09 發表
MN.G6CDCOD4   now COD6 la out

v*p{7N
b        r5X

依家夠出左psp go啦,咁你覺得依家玩1000果d係唔係out?
作者: 星月流恨    時間: 2009-12-1 23:34     標題: 回復 #8 神樣之人 的帖子

PSP 1000 X
-k3YoMsR xy4roGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEPS O




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0